י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרישה מפתיעה בצמרת המשטרה

המפקד שבחר להוביל את השוטרים בדרכו של משה רבינו - פורש

אחרי 34 שנים בתפקידים שונים במשטרה, ראש אגף התנועה במשטרה, שנכנס לתפקידו אך לפני תשעה חודשים, הודיע למ"מ המפכ"ל על פרישה מתפקידו | בשיחה עם 'בחדרי' אמר הניצב: "אושר גדול!! הגיע הזמן שאעשה למשפחתי"

המפקד שבחר להוביל את השוטרים בדרכו של משה רבינו - פורש
ניצב אבי אדרי, ראש אגף התנועה צילום: דוברות המשטרה

ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב אבי אדרי, הודיע במפתיע למ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, כי לאחר תשעה חודשים בלבד בתפקידו הנוכחי, הוא יפרוש מתפקידו במשטרה לאחר שירות של 34 שנה במערכת הביטחון.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אמר אדרי "בעזרת השם אפרוש ינואר שנה הבאה, אצא לחופשת פרישה לבקשתי עוד 3 חודשים.. אושר גדול!!". אדרי הוסיף "הגיע הזמן שאעשה למשפחתי".

ניצב אבי אדרי בן 53, קיבל את אישור מ"מ המפכ"ל, ועל פי הצפי, באיזור חודש מרץ יסיים את תפקידו. עם פרישתו בפועל, אדרי יסיים 34 שנים של שירות משמעותי בתפקידי ליבה במשטרת ישראל.

בכניסתו לתפקיד בתאריך ז' אדר, אמרר אדרי שהוא מקבל את הפיקוד על אגף התנועה "בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, ביראה מפני כובד השליחות שבפיקוד על אגף, שליבת עיסוקו היא הצלת חיים".

ניצב אדרי בכניסתו לתפקיד, עם מ"מ מפכ"ל המשטרה

בטקס כניסתו למפקיד, אותו קיבל מניצב דורון ידיד שמונה למפקד מחוז ירושלים, אמר "היום ז' באדר, יום הולדתו ויום פטירתו של גדול מנהיגי ישראל - משה רבינו. בכל בתי הכנסת בתקופה זו דנים במנהיגותו של משה, לומדים וּנבנים ממנה. המדרש מלמד אותנו מסיפור משה והגדי, על האכפתיות והדאגה לצרכים של כל אחד ואחת בקבוצה, בפרט לחלשים ביותר, כתכונות שהופכות אדם לֶמנהיג, לצד היכוֹלת לנקוט פעולה ממשית".

בהמשך לכך, ניצב אדרי אמר כי הוא מאמין שכל שוטר נושא בכליו את שרביט הפיקוד והמנהיגות, "וכך אוביל גם אני את האגף, בהשראת גדול מנהיגנו, אטמיע מדיניות אכיפה שרואה את הפרט ואת הכלל, מדיניות קשובה שרואה את הקבוצות המועדות להיפגע ומתאימה את הפעילות גם עבורן, ובה בעת אקדם מדיניות מעשית, אפקטיבית, ממוקדת ושוויונית".

בתפקידיו האחרונים כיהן כראש אגף התנועה, המזכיר הביטחוני לשר לביטחון הפנים, מפקד בית הספר לקצינים מפקד משטרת חיפה ותפקידי פיקוד נוספים לאורך שנותיו הרבות בארגון.

ניצב אבי אדרי אגף התנועה הודעת פרישה פרישה מפתיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד