י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"העביר קולות מימין לשמאל"

עמית סגל: "עוד נגלה שיאיר נתניהו שתול של כחול לבן"

יאיר נתניהו צייץ הערב (ראשון) כי חמיו של יולי אדלשטיין מבוקש על רצח, ומיד מחק • עמית סגל: "עוד נגלה שיאיר נתניהו שתול של כחול לבן" • נתניהו: "בסך הכל העלתי צילום מסך מידיעה עיתונאית שמבוססת על חשיפה שלך, ‏‎ואת המשפט שכתבתי אפשר למצוא בויקיפדיה"

עמית סגל: "עוד נגלה שיאיר נתניהו שתול של כחול לבן"
עמית סגל ויאיר נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צייץ הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו על יו"ר הכנסת (מהליכוד אגב), כי "אבא של אשתו הוא לאוניד נבזלין. אוליגרך שמבוקש על רצח ברוסיה, והבעלים של עיתון 'הארץ'. רק בזכות הכסף הרב שהוא מזרים לעיתון העיתון לא פושט רגל".

את הציוץ כתב נתניהו הצעיר בתגובה להחלטה של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לכנס את מליאת הכנסת במהלך הפגרה כדי שהיא תצביע על הקמת וועדת הכנסת שתדון בחסינות ראש הממשלה. לציוץ צירף נתניהו צילום מסך מאתר רדיו קול חי המדווח על הפוטש שעשה אדלשטיין לנתניהו. נתניהו אגב, מיהר למחוק את הציוץ.

הציוץ שמחק יאיר נתניהו

בעקבות כך כתב הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל, "‏יום אחד יתגלה שיאיר נתניהו היה שתול של כחול לבן בבלפור והעביר בהצלחה קולות מימין לשמאל. בינתיים זה עדיין סוד". מלך זילברשלג מיהר לתייג את יאיר נתניהו שהגיב, "‏‎כן איך בדיוק? שאני לא ימני מחמד ואומר את האמת?", "בדיוק. איך ידעת?", ענה לו סגל.

זילברשלג שהופתע מהתגובה המעודנת של נתניהו ג'וניור שמוכר כפרובוקטור, הגיב בציניות: "‏‎‎אוקיי, זו תגובה מאוד מאוד מעודנת, מי אתה ומה עשית ליאיר?".

לאחר מכן הוסיף יאיר נתניהו, "‏‎ודרך אגב אני בסך הכל העלתי צילום מסך מידיעה עיתונאית שמבוססת על חשיפה שלך, ‏‎ואת המשפט שכתבתי אפשר למצוא בויקיפדיה".

"‏‎וסתם נתונים סטטיסטיים", הוסיף נתניהו. "כשלא צייצתי ולא היה לי פייסבוק ציבורי, הליכוד קיבל ב2006 12 מנדטים, 2009 27 מנדטים, 2013 31 מנדטים (וזה אחרי שילוב עם ליברמן) ו2015 30 מנדטים. ב2019 אחרי שכבר התחלתי להתבטא בפייסבוק וטוויטר: מועד א- 35 מנדטים, ומועד ב-32 מנדטים".

 

יולי אדלשטיין עמית סגל יאיר נתניהו קרב טוויטר טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד