ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"זירה קשה ומזעזעת"

זוג בשנות השישים נהרגו בתאונה עצמית

הקטל בכבישי ישראל: זוג בשנות השישים נהרגו בתאונה עצמית, לאחר שרכבם התנגש בגדר בטיחות והתהפך, כך עולה מהתחקיר הראשוני | "מדובר בזירה קשה ומזעזעת. הרכב היה מעוך לגמרי", מתאר קמב"ץ זק"א לכיש | צפו בתיעוד מהזירה הקשה

זוג בשנות השישים נהרגו בתאונה עצמית
תאונה קטלנית בכביש 4 סמוך ליבנה צילום: יחזקאל איטקין

זוג בשנות השישים לחייו נהרגו בתאונת דרכים עצמית. מתחקיר ראשוני עולה כי מדובר ככל הנראה ברכב פרטי שהתנגש בגדר בטיחות מבטון והתהפך.

בשעה 23:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שהתהפך בכביש 4 לצפון סמוך למחלף יבנה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותם של גבר ואשה כבני 60.

פאראמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה, ראינו רכב מעוך ולצידו שכבה אשה בשנות השישים, היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר נסיונות החייאה, נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף בשנות השישים נלכד בכסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב ע"י הכבאים, ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו".

מתנדבי זק"א בזירה הקשה. צילום: יחזקאל איטקין

יוסי לנדאו, קמב"ץ זק"א לכיש, שטיפל בזירה סיפר: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת. גבר ואישה שנסעו ברכב פרטי ככה"נ איבדו שליטה והתנגשו בעוצמה בעמוד בטון במקטע עבודות בכביש. כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי, אישה כבת 60 שכבה על הכביש סמוך לרכב ללא הכרה עם פגיעה רב מערכתית ובתוך הרכב היה לכוד גבר כבן 60 שחולץ ע"י לוחמי האש כשהוא ללא הכרה עם פגיעות קשות מאוד, צוותי מד"א נאלצו לאשר את מותם של השניים במקום. מתנדבי זק"א לכיש טיפלו בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע"י המשטרה".

כוח משטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות.

כביש 4 מחלף יבנה תאונה עצמית בני זוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד