י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רגעי האימה

אמו של איתי בן ה-4 משחזרת: "הדלת ננעלה, שמעתי אותו צורח מהחלון"

אליס מלכה אוסקר, אמו של איתי בן ה-4 שנפצע אתמול באורח קשה בשריפה שפרצה בדירתם בנהריה לאחר ששיחק עם מצית: "ניסיתי לפתוח את הדלת, שמעתי אותו צורח מהחלון, ולקח לנו 20 דקות להוציא אותו כי הכל היה שחור ומלא עשן" • היא מבקשת: "רק להתפלל לשלומו שיחזור להכרה"

אמו של איתי בן ה-4 משחזרת: "הדלת ננעלה, שמעתי אותו צורח מהחלון"
כיבוי אש צילום: דוברות כב"ה

אליס מלכה אוסקר, אמו של איתי בן ה-4 שנפצע אתמול באורח קשה בשריפה שפרצה בדירתם בנהריה לאחר ששיחק עם מצית, מספרת בראיון לליאת רון בתכנית 'לא דופקת חשבון' ברדיו צפון, את מה שעבר עליה ברגעי האימה בהם ילדה בן ה-4 נלכד בחדר הבוער.

לדבריה,  "איתי שיחק עם מצית, הוא בכה והדלת ננעלה והוריד את המזרן על הרצפה. ניסיתי לפתוח את הדלת, שמעתי אותו צורח מהחלון, ולקח לנו 20 דקות להוציא אותו כי הכל היה שחור ומלא עשן. הרגשתי בחוסר אונים גדול".

היא הוסיפה כי הם לא הצליחו למצוא אותו עד שהשמיע אנחה חלשה, ולפי הקול זיהו את מקום הימצאו. "לא הצלחנו לדבר איתו, חשבתי שזה נגמר ואז הוא השמיע קול של אנחה ולפי הקול הצלחנו למצוא אותו. חבר משפחה הצליח להיכנס לחדר למרות שלוחמי האש לא הגיעו. צרחתי לשכנים שיזמינו כיבוי אש ולקח המון זמן, הם קיבלו את הילד ישר לידיים. אני מבקשת רק להתפלל לשלומו שיחזור להכרה". 

איתי מאושפז במרכז הרפואי גליל שבנהריה. מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר זאב סוניס מסר כי: "מצבו של הילד קשה מאוד, יש לו כוויות מעל 30 אחוז בדרגה שלישית וזו מחלה של כל מערכות הגוף ובעיה של שאיפת עשן לכן חייב להנשים אותו. הוא עדיין לא יציב מבחינת לחץ הדם ואנחנו נלחמים על חייו".

שריפה בדירה נהריה משחק באש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד