ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בחסדי שמיים

ראש השב"כ: סיכלנו למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים

בטקס במטה השב"כ הוענקו היום פרסי ראש הממשלה למבצעים פורצי של השב"כ בשנה החולפת. בנוסף, נחשפו נתוני הסיכול לשנת 2019 • בטקס זכו שישה מבצעים פורצי דרך וחולקו תעודות הוקרה לעובדות ולעובדים שלקחו חלק בהובלתם

ראש השב"כ: סיכלנו למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים
ראש השב"כ, נדב ארגמן צילום: חן גלילי

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש שירות הביטחון הכללי נדב ארגמן השתתפו היום (שני) בטקס פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי לשנת 2019 שהתקיים במטה שירות הביטחון הכללי.

פרס ראש הממשלה וראש שירות הביטחון הכללי מוענק לאות הערכה על מבצע או פרויקט מהתחום המודיעיני-מבצעי בו באו לידי ביטוי מצוינות, מקצועיות, יצירתיות יוצאת דופן, תכנון, ביצוע מקצועי וללא דופי, ותוצאה שיש בה משום תרומה חשובה ואפקטיבית להשגת יעדי השירות בתחום האיסוף והסיכול.

בטקס זכו שישה מבצעים פורצי דרך וחולקו תעודות הוקרה לעובדות ולעובדים שלקחו חלק בהובלתם. באירוע השתתפו גם נציגי גופי הביטחון הפועלים בשילוביות ובשיתוף פעולה עם שירות הביטחון הכללי. המבצעים שנבחרו כמקבלי הפרס הינם מבצעים מודיעיניים, טכנולוגים וסיכוליים ממודרים אשר בוצעו השנה בזירות השונות.

ראש שירות הביטחון הכללי נדב ארגמן חשף את נתוני הסיכולים. "השנה החולפת היתה שנה גדושה באתגרים ביטחוניים בכל הזירות בהן אנו פועלים. סיכלנו במהלכה למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים, בהם 10 פיגועי התאבדות, 4 פיגועי חטיפה ולמעלה מ-300 פיגועי ירי". ארגמן הבהיר כי "סיכולים אלה התאפשרו בזכות כל אחת ואחד מעובדי השירות. בזכות ההשקעה, הנחישות, ההתמדה, המקצועיות והיצירתיות המאפיינים את העשייה שלכם, שלנו".

"המצויינות מכילה בתוכה גם מרכיב של חדשנות ויצירתיות" אמר ראש השב"כ. "היכולת ליצור יש מאין, לחשוב מחוץ לגבולות המוכר, להאמין ברעיון, גם אם הוא נראה מטורף בהתחלה, ולא להרפות נוכח הקשיים שמערימה הדרך. גם במבחן הזה עמדתם בהצלחה, והוכחתם לכולנו שהשמים הם הגבול".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הטקס כי "הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל החיים עצמם ואחר כך איכות החיים. אתם דואגים לשני הדברים גם יחד - הצלת חיים במאות מקרים. מאות ישראלים הרוגים, אולי יותר, ניצלו בזכות הפעילות שלכם. איכות החיים זאת תחושת הביטחון שמוקרנת מעבר לשאלה המיידית של מי נפגע, ובהצלת החיים אתם מייצרים גם תחושת ביטחון, שזה לא דבר מובן מאליו במדינה שלנו".

עוד הוסיף נתניהו כי "בסוף היעד הגדול זה להתגבר על האיום האיראני - שהוא גם איום קונבנציונאלי, גם איום גרעיני וגם איום של טרור - להתגבר עליו כפי שהתגברנו על האיום הגדול של הפן-ערביזם. אנחנו יכולים לעשות זאת, הוכחנו זאת. הנחישות שלנו להיאבק על עתידנו ולמגר את אויבינו חייבת להיות הרבה יותר חזקה משלהם. עלו והצליחו, תודה רבה לכם, לכולם".

נדב ארגמן בנימין נתניהו שירות הביטחון הכללי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד