י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המשיכו להתפלל

אפרים רימל: שום עונש לא יחזיר לחיים את ציפי ונעם

כחודשיים לאחר ששיכל את אשתו ובתו, נפגש אפרים רימל עם רופאי בית החולים שהצילו את חייו. "לא חשבנו שאתה תשב פה ככה איתנו" אמר פרופ' עופר מרין, "גם לא שיערנו שממצב אנוש איתי יגיע למצב יציב"

אפרים רימל: שום עונש לא יחזיר לחיים את ציפי ונעם
אפרים רימל צילום: דוברות שערי צדק

אפרים רימל שנפגע קשה בתאונת הדרכים הקשה לפני כחודשיים, שם נהרגה אשתו ציפי רימל ובתם נועם רחל בת ה-3 שבועות, נפגש היום אפרים עם צוות רופאי המרכז הרפואי שערי צדק והודה להם על הטיפול המסור בו ובמשפחתו.

במפגש המרגש השתתפו צוותי הרפואה והסיעוד של יחידת הטראומה, טיפול נמרץ והמחלקה הכירורגית שטיפלו באפרים למעלה מחודש מאז התאונה הקשה. אפרים נמצא כיום בשיקום תל השומר אולם ממשיך את הטיפול והביקורת בשערי צדק.

בנו איתי רימל בן ה-12, עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ שערי צדק, עם פגיעת ראש קשה עם שיפור קל מאוד. הגולשים מתבקשים להמשיך ולהתפלל עבור איתי יעקב בן ציפורה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

"לימדו אותנו שכשם שאדם מברך על הרעה צריך לברך על הטובה, ישנם אנשים רבים פה בשערי צדק שאני מוכרח להודות להם ולהם אני חב את חיי ואת חייו של איתי. אני מודה לכל צוות בית החולים, מהאחיות שפגשתי עכשיו בטיפול נמרץ ילדים אצל איתי והצוות בכירורגיה, טראומה וטיפול נמרץ שטיפל בי, לכולם מגיעה תודה גדולה" אמר אפרים לצוותי הרפואה והסיעוד שטיפלו בו ועדיין מטפלים בבנו איתי.

עוד הוסיף ואמר כי "הסיפור שלנו הוא טריגר למודעות לנושא תאונות הדרכים. אני מקווה שחלק יזכרו את זה דרך הסיפור האישי שלנו, התרומה או המשפט אבל הרעיון המרכזי הוא שאנחנו במדינת ישראל נלחמים בהרבה חזיתות ואולי גם המקרה שלנו יהווה טריגר למודעות לנושא זהירות בדרכים".

בתשובה לשאלת ערוץ 7 על כך שהנהג שפגע בהם נמצא כיום בבית אמר רימל, "צריך לקחת את נושא התאונות הדרכים כאתגר ולנצח אותו. אני מודה שיש לי מלחמות ברמה האישית ואני לא נכנס לנושא הנהג הרוצח, ושום עונש שהוא יקבל לא יחזיר את הבריאות שלי ושל איתי ולא יחזיר לחיים את ציפי ונעם גם אם יתנו לו 200 שנה בכלא. אבל בוודאי חשוב שאנשים יבינו שהכביש לא צחוק וכל אחד צריך להתייחס ברצינות לנהיגה שלו".

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין אמר "אני לא זוכר מישהו שעבר טרגדיה כל כך קשה והתמודד בצורה כזאת עם האתגרים שאתה עברת. משהו בך הקרין חוסן לקלוט את הטרגדיה האישית שלך ולצאת ממנה למקום חיובי. אני מודה שלא חשבנו שאתה תשב פה ככה איתנו, גם לא שיערנו שממצב אנוש איתי יגיע למצב יציב. אני רוצה להודות לכלל הצוותים שהיו מעורבים בטיפול בך, לך ולסביבה התומכת שלך שסייעו כל כך בהצלחת הטיפול הרפואי בך".

הוסיף על כך מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק, ד"ר אלון שורץ, "אנחנו נרגשים לשבת פה היום ולראות את כברת הדרך שאתה אפרים וגם איתי עשיתם מאז התאונה. למדנו הרבה מכם גם על העצמה שלכם ועל חוסן גדול ותמיכה משפחתית מכל הכיוונים סיטואציה קשה וטראגית. אנחנו שמחים שאנחנו יכולים לשבת כאן היום ולראות את ההתקדמות שעברת".

מנהל יחידת טיפול נמרץ, ד"ר פיליפ לוין "אנחנו רואים אותך היום אחרי שבמחלקה לא יצא לנו לדבר יותר מדי כיוון שמרבית הזמן היית מורדם. עברת טרגדיה הייתה מאוד קשה וגם להורים שלך מגיעה תודה רבה ועידוד רב על התמיכה בך והתמיכה בנו. אנו מאחלים לך בריאות שלמה והצלחה בעתיד".

בתאונה הקטלנית נהרגו ציפי רימל, 35, ובתה נועם רחל בת ה-3 שבועות, תושבות היישוב נווה צוף. האב והבן נפצעו במצב קשה והנהג הערבי, החשוד כנהג הפוגע שנסע במהירות מופרזת, נפצע אף הוא במצב קשה. יממה לאחר ששוחרר מהמשטרה, הוא נעצר בשנית בעקבות אזרח שסיפר לחוקרים כיצד התרחשה התאונה, תוך שהוא מציין בפניהם בפירוט את השתלשלות העניינים וחלקו המשמעותי לכאורה של הצעיר מעין עקרב, בגרימת התאונה המחרידה שהביאה למותם של אם צעירה ובתה בת השלושה שבועות.

על פי הדיווח במעריב, האזרח סיפר לחוקרי המשטרה באגף התנועה כי הנהג עלה על רכבו וביצע בכביש פעלולים במהירות, נהג במהירות מופרזת ובשלב מסוים התנגש בעוצמה עם חזית רכבו במרכב האחורי של הרכב בו ישבה המשפחה. עדות האזרח הפכה לראיה מפלילה נגד הנהג ובמשטרה קיבלו החלטה מהירה לעצור אותו מיידית על מנת להרשיעו בהמשך.

ציפי ונועם רחל רימל אפרים רימל איתי רימל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד