י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קרב לוהט בטוויטר

יאיר נתניהו ועמית סגל ממשיכים להתנצח

המאבק בין יאיר נתניהו לבין הפרשן עמית סגל ממשיך במלוא המרץ: אמש היה זה יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שגרם לוויכוח לוהט מעל גבי הטוויטר בין השניים, היום, בעקבות דיון על יאיר נתניהו בשידור, קרב הציוצים התחדש

יאיר נתניהו ועמית סגל ממשיכים להתנצח
עמית סגל ויאיר נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

למרות שניתן לחשוב כי ההתנצחות של הפרשן הבכיר עמית סגל עם בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו אינה משרתת את העיתונאי, נדמה כי דם רע זורם בין השניים והם ממשיכים לנהל קרב ציוצים במרץ רב.

אמש (ראשון) יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד יו"ר הכנסת (מהליכוד אגב) וכתב כי "אבא של אשתו הוא לאוניד נבזלין. אוליגרך שמבוקש על רצח ברוסיה, והבעלים של עיתון 'הארץ'. רק בזכות הכסף הרב שהוא מזרים לעיתון העיתון לא פושט רגל".

את הציוץ כתב נתניהו הצעיר בתגובה להחלטה של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לכנס את מליאת הכנסת במהלך הפגרה כדי שהיא תצביע על הקמת וועדת הכנסת שתדון בחסינות ראש הממשלה. לציוץ צירף נתניהו צילום מסך מאתר רדיו קול חי המדווח על הפוטש שעשה אדלשטיין לנתניהו. נתניהו אגב, מיהר למחוק את הציוץ.

בעקבות הציוץ, התקיים היום (שני) דיון באחת מתוכניות 'חדשות 12' שבו תקפו את נתניהו הצעיר.

בעקבות כך, צייץ היום נתניהו ג'וניור: ‏"וואו עמית סגל, דיון שלם על כמה אני מפלצת כביכול בגלל הציוץ אתמול. למה? מה עשיתי? ניבלתי את הפה? אמרתי משהו שם שלא אמת? (שאפשר למצוא בויקיפדיה אפילו)? על מה הoutrage המזויף הזה? דרך אגב לאביב בושינסקי אין טוויטר, תמסור לו שכדאי לו להתנצל לפני הכתב תביעה".

"‏‎נדמה לי שאמרתי משהו ברוח ציוצך על רוחב הדיון", הגיב לו סגל.

"‏‎אבל לא אמרת מילה, רק שנייה מה הוא בעצם כתב לא בסדר? העלה צילום מסך מידיעה עיתונאית שמבוססת על חשיפה שלך ,וכתב פסקה שמבוססת על מידע שמופיע בויקיפדיה ובמשרד המשפטים הרוסי. אפילו עמוס שוקן התראיין היום ב103 ואישר את כל הפרטים שכתבתי (אפילו גילה שמודבר בהרשעה של בית המשפט)", ענה לו נתניהו.

"‏‎הסברתי בדיוק את הנקודה", הגיב סגל. "1. אם בעיניך קטטות רחוב בליכוד זו הדרך לנצח, הרי שאתה בא לחדש בתורת הקמפיינים. לא זוכר מקרה אחד בהיסטוריה שבו הניצחון הושג באמצעות מריבות פנימיות. 2. נבזלין לא היה נאשם ברצח באפריל 19? הארץ תמך אז בליכוד? ובכל זאת אביך בחר באדלשטיין אז ולא צייצת".

נתניהו ענה לו, כי "‏‎1. אני רודף צדק ואומר את האמת תמיד, בלי להתיפיף, ולא עובד קמפיין ליכוד , לא שר, לא ח"כ, ולא מחוייב לשום משמעת קמפיין. אני אזרח פרטי ומותר לי להגיד מה שבא לי. 2. קרו כמה דברים מאז, מי כמוך יודע".

סגל שאל את נתניהו "‏‎אבל הסבר לי בבקשה, ברצינות. אם הציוץ מוצדק, למה מחקת?".

ונתניהו השיב, "‏‎בדיוק בגלל המניפולציות שאתם עושים בתקשורת, כמו עכשיו בתוכנית של האח של מקים שלום עכשיו".

יאיר נתניהו עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד