י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מלא אופטימיות

נתניהו לאחר הפגישה עם יפה יששכר: "מקווה לבשורות טובות" • צפו

ראש הממשלה נתניהו פינה מהלו"ז העמוס בכדי להיפגש עם אמה של נעמה יששכר ולאחר מכן פרסם הצהרה מצולמת בה אמר: "חיבקתי אותה בשם כולכם. אני מקווה כמוכם לבשורות טובות" • נתניהו אישר בפני האם כי הוא צפוי לדון בנושא עם פוטין

נתניהו לאחר הפגישה עם יפה יששכר: "מקווה לבשורות טובות" • צפו
בנימין נתניהו צילום: עומר מירון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם ראש המל"ל מאיר בן שבת, נפגשו היום (שני) עם יפה יששכר, אמה של נעמה יששכר, שנידונה לשבע וחצי שנות מאסר בכלא הרוסי, בגין החזקת 9 גרם חשיש, לטענתה - ללא ידיעתה.

לאחר המפגש מסר ראש הממשלה: "נפגשתי היום עם יפה, אמה של נעמה יששכר. חיבקתי אותה בשם כולכם, ואמרתי לה שכפי שהקרמלין פרסם היום, אני צפוי להיפגש עם הנשיא פוטין ביום חמישי ולדון עמו על חנינה לנעמה. אני מקווה כמוכם לבשורות טובות".

בתוך כך, הקרמלין הודיע היום, כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ידון עם ראש הממשלה נתניהו לגבי חנינה לנעמה יששכר.

סוכנות הידיעות הרוסית טאס"ס מדווחת, כי דוברו של פוטין אמר כי ישנה "סבירות גבוהה" שהנושא יעלה לדיון במהלך ביקורו של פוטין בארץ. פוטין צפוי לנחות השבוע בנתב"ג לביקור רשמי בארץ, לרגל טקס לציון 75 שנה לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ.

סגן שר החוץ של רוסיה האחראי על הקשר עם המזרח התיכון, מיכאל בוגדנוב, צפוי לנחות הערב בישראל, ובין היתר הוא צפוי לדון בנושא. גורם בכיר בממשלת ישראל הבהיר כי הבקשה לשחרור יששכר היא הומניטרית ולא תהיה עסקה עם רוסיה בשל כך. לדבריו, הבקשה היא לחנינה מלאה, אך ישנה גם אפשרות של ריצוי עונש בישראל וחנינה מהנשיא ריבלין.

נעמה יששכר בנימין נתניהו ולדימיר פוטין יפה יששכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד