י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
על רקע היריבות הפוליטית?

ישראל ביתנו נגד המינוי של אשת השר: "ניגוד אינטרסים"

בימים האחרונים נבחרה שלומית ארדן לדוברת עיריית בת ים. ב'ישראל ביתנו' לא מפרגנים וטוענים כי "על פניו ישנה כאן מראית עין של ניגוד אינטרסים", זאת מאחר והבעל השר גלעד ארדן תמך בראש העיר בבחירות מול יריביו

ישראל ביתנו נגד המינוי של אשת השר: "ניגוד אינטרסים"
גלעד ארדן צילום: גילי יערי, פלאש 90

התיעוב בין 'ישראל ביתנו' לליכוד יורד אל הרשויות המקומיות. ב'ישראל ביתנו' לא רואים בעין טובה את מינויה של אשת השר לביטחון פנים גלעד ארדן, לדוברת עיריית בת ים.

על פי הדיווח של הכתב עמרי מניב ב'ערוץ 13', לפני כמה חודשים נפתח מכרז לתפקיד דובר/ת עיריית בת ים ומי שניצחה בסופו של דבר היא שלומית ארדן - רעייתו של השר הבכיר מ'הליכוד'. על פי הדיווח, בימים האחרונים נשלח מכתב מ'ישראל ביתנו' למבקרת עיריית בת ים. "על פניו ישנה כאן מראית עין של ניגוד אינטרסים, במצב הזה קל לראות כי בין בעלה של הדוברת שנבחרה לבין ראש העיר קיים קשר והיכרות אישית, מפלגתית ופוליטית", כך במכתב ששיגרה 'ישראל ביתנו'.

יצוין כי במערכת הבחירות לראשות העיר, תמך ראש הממשלה בנימין נתניהו במועמד אחד, לעומת השר גלעד ארדן ובכירים נוספים בתנועה כדוגמת גדעון סער, שתמכו בצביקה ברוט שלבסוף ניצח ונבחר לראש העיר. ב'ישראל ביתנו' מקשרים בין המינוי לתמיכה.

בעיריית בת ים דוחים את הטענות מכל וכל ומסרו ל'ערוץ 13' כי "מדובר בטענה שוביניסטית ונבזית במיוחד. שלומית ארדן שימשה יועצת תקשורת ודוברת לבעלי תפקידים בכירים עוד בטרם הכירה את בעלה והתמודדה במכרז מול עשרות אנשי מקצוע. כל שרי הליכוד תמכו בראש העיר בבחירות האחרונות והשר ארדן לא היה יוצא דופן".

גלעד ארדן ישראל ביתנו שלומית ארדן עיריית בת ים צביקה ברוט ניגוד אינטרסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד