י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הותקף בבת ים

פועלים ערבים השליכו לעבר חייל בקבוק עם חתיכות מתכת

פועלים ערבים תקפו חייל משוחרר בבת ים בשבת האחרונה, לאחר שהעיר להם כי הם משליכים פסולת בניה לרחוב בצורה מסוכנת. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו "אירוע חמור. ניסיון פגיעה מכוונת על רקע אנטישמי"

פועלים ערבים השליכו לעבר חייל בקבוק עם חתיכות מתכת
השלכת בקבוק תבערה. אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

חייל משוחרר תושב בת ים הותקף על ידי פועלי בניין ערבים בשבת שעברה, לאחר שהעיר להם כי הם מסכנים את ההולכים ברחוב. הפועלים השליכו לעברו בקבוק מלא חתיכות מתכת, שמהן נחתך הצעיר. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הצעיר שלח מכתב למשטרת איילון תל אביב בבקשה לחקור את התקיפה.

לדברי הצעיר, תושב בת ים בן 22, חייל משוחרר, נשוי ואב לתינוקת, התקיפה אירעה בליל השבת שעברה, עת צעד עם חבריו סמוך לקניון בת ים. "פתאום ראינו פועלי בניין ששיפצו מבנה סמוך משליכים מהגג של המבנה בלוקים ובלטות ישר אל הרחוב, ולא בשרוול הריקון כמו שצריך, זה היה פשוט מסוכן".

צילום: באדיבות חוננו

לפי מכתבו של עו"ד בלייכר הבחור צעק לעבר הפועלים שמעשיהם מסכנים את העוברים והשבים וביקש מהם לחדול מכך. בתגובה צעקו לעברו הפועלים "יהודי מסריח", ומיד לאחר מכן השליכו לעברו בקבוק מלא חלקי מתכת.

הבחור תיאר כי הפועלים "התחילו לצעוק עלינו וגם זרקו לעברנו בקבוק עם חתיכות מתכת שונות. כשניסיתי להבין מה בדיוק הם זרקו, נחתכתי ביד. הם עבדו שם בליל שבת, לא יודע מי הקבלן שמאשר את זה, אבל הם סכנה לציבור".

הבחור הגיש תלונה לאחר שבת על התקיפה, אולם לא ידוע על צעדים שננקטו בנידון. לדברי עו"ד בלייכר "מדובר באירוע חמור של סיכון עוברים ושבים וניסיון פגיעה מכוונת על רקע אנטישמי".

בסוף המכתב ביקש עו"ד בלייכר מהמשטרה "לחקור את התלונה בהעדפה גבוהה, לאסוף סרטי צילום מהאזור, לחקור את כל הפועלים תוך עיכוב מקביל של כולם בלא שיתאפשר להם לתאם גרסאות, וכן לחקור את מעסיק הפועלים במקום".

עוד הוסיף עו"ד בלייכר "אנו מצפים שהמשטרה תתייחס ברצינות הראויה לאירוע התקיפה האנטישמית והמסוכנת כלפי יהודים, ותביא למעצרם המהיר של התוקפים בטרם יחזרו על מעשיהם התוקפניים".

ממשטרת ישראל נמסר: בעקבות תלונה שהוגשה בנושא נפתחה חקירה במשטרה. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת.

בקבוק ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד