י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לעולם לא עוד

75 שנה לשחרור אושוויץ: טלאי צהוב נתלה על ארמון הנשיאות

לרגל 75 שנה לשחרור אושוויץ ועל רקע ההיערכות בירושלים: על ארמון הנשיאות בסרביה נתלה הטלאי הצהוב • "תג זה היה סמל לניסיון השמדת היהודים בידי הנאצים. עכשיו זה סמל של כבוד; 75 שנה אחרי - לעולם לא עוד"

75 שנה לשחרור אושוויץ: טלאי צהוב נתלה על ארמון הנשיאות
הטלאי שנתלה הבוקר צילום: מתוך הטוויטר של נשיא סרביה

על ארמון הנשיאות בסרביה נתלה הטלאי הצהוב לרגל 75 שנה לשחרור אושוויץ, נשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ' כתב, "תג זה היה סמל לניסיון השמדת היהודים בידי הנאצים. עכשיו זה סמל של כבוד. 75 שנה אחרי. לעולם לא עוד".

דבריו של הנשיא הסרבי מגיעים על רקע כינוס מנהיגים מכל העולם בירושלים לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ. אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים נפרסו החל מהיום על מנת לאבטח ולשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך המבצע שצפוי להיערך בישראל בהמשך השבוע הנוכחי ושיאו בטקסים שיערכו ביד ושם ביום חמישי הקרוב.

המבצע, זכה לכינוי מבצע 'פני עתיד', הינו מבצע לאומי מורכב ומשולב, אשר ינוהל על ידי משטרת ישראל. היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות ובפרט: מרחב נתב"ג, אזור ירושלים והסביבה והצירים הראשיים המובילים לבירה.

במהלך החודשים האחרונים, החלה היערכות המשטרה לקראת האירועים לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ שיתקיימו בירושלים. היערכות המשטרה למבצע המורכב כללה בין היתר: תכנון בהיבטי אבטחה, סדר ציבורי ותנועה ביחד עם יתר הגופים העוסקים במלאכה, בהם משרדי הממשלה, גורמי הביטחון וגופי החירום וההצלה.

טלאי צהוב נשיאות ארמון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד