י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בוידאו

השר בנט: אנחנו עוברים מתקופת בלימה להכרעה

שר הביטחון, נפתלי בנט, משיב לדברי ראש הממשלה הפלסטיני: ״אנחנו במערכה - והם מנסים לקחת לנו את השטח. אנחנו עולים לזירה. נתפוס את שטחי ארץ ישראל, נתיישב בהם, נבלום את הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית ונחיל ריבונות״ • צפו בתיעוד של טל עוז - משרד הביטחון

השר בנט: אנחנו עוברים מתקופת בלימה להכרעה
השר בנט בסיור צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, נפתלי בנט, קיים היום (שלישי) סיור במועצה האזורית בנימין, בו פגש את ראש מועצת בית אל, שי אלון, ביקר באתר בנייה של יחידות דיור חדשות, במרכז ההפעלה של היישוב ובישיבה התיכונית בבית אל. בדבריו התייחס השר בנט לדברי ראש הממשלה של הרשות הפלסטינית בדבר המערכה לתפיסת שטחי C.

השר בנט אמר, כי "הבוקר הכריז ראש הממשלה של הרשות הפלסטינית על מערכה לתפיסת שטחי C. עד היום, כל העניין הזה היה במעמד צד אחד, הפלסטינים עלו לזירה ואנחנו לא. זה נגמר.

אנחנו במערכה על שטחי ארץ ישראל. מדינת ישראל היא לא באו"ם, היא צד למערכה. אנחנו נתפוס את השטחים של ארץ ישראל, ניישב בהם את אזרחי מדינת ישראל, נבלום את הבנייה הפלסטינית.

בשנים האחרונות אנחנו נמצאים בקרב בלימה. התקופה הקרובה היא מעבר מבלימה להכרעה, להחלת הריבונות על שטחי C שבארץ ישראל, שביהודה ושומרון. זו המשימה, ואפשר לעשות את זה בשנה הקרובה, לפרוץ את ההקפאה הזאת של 52 שנים שבהן שלא החלנו את החוק אפילו על סנטימטר אחד.

ביהודה ושומרון, בבקעת הירדן, בשומרון, ביהודה - אנחנו נחיל ריבונות״ סיים בנט.

נפתלי בנט הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד