י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למעלה מהטבע • צפו

הינוקא הביט בנרות החנוכה והבטיח: היום תראו ישועה • צפו

במהלך אירוסי בתו של האדמו"ר רבי שלמה בוסו, חשף הרב סיפור שהדהים את כל הנוכחים. הוא גולל בפניהם מופת מוחשי מהינוקא שהבטיח שידוך לבתו • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו הסיפור המלא מתי ה'ינוקא' הבטיח? וכעבור כמה זמן נסגר השידוך?

הינוקא הביט בנרות החנוכה והבטיח: היום תראו ישועה • צפו

אמש (שני) התקיימה שמחת האירוסין לבתו של האדמו"ר רבי שלמה בוסו, נכדו של ה'בבא סאלי' זיע"א, עם בנו של הגאון רבי גדעון עטיה  מחבר הספר 'גביע הכסף' על הש"ס. במהלך השמחה, סיפר האדמו"ר רבי שלמה בוסו על המופת הפלאי שפעל הינוקא - הגאון רבי שלמה יהודה עבור השידוך שיצא לפועל. 

ל'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד וידאו מדבריו של הרב בוסו שסיפר: "מה שאני אומר עכשיו זה ממש מופת מן השמים".

"אני התוודעתי לצדיק יסוד עולם גאון הגאונים שאיני יודע איזה תארים אפשר להגיד עליו - 'הינוקא'" פתח האדמו"ר, "שגאונותו העצומה ניכרת לא רק מהשיעורים, אלא כששואלים אותו שאלות ועונה תשובה כאילו היא חלק מהשיעור בבקיאות עצומה ממש תורה נביאים כתובים בבלי ירושלמי ראשונים אחרונים זוהר מדרשים וכו', רואים איך כל התורה כולה שגורה בפיו והכל מונח לפניו, ומכל זה לא הייתי מתרגש לולא שהכל מתוך צניעות וענווה עצומה שכמותה לא ראיתי מעולם, ובשיעוריו מגלה רק טפח מידיעותיו בתורה. כל גדולי הדור האמיתיים באים ואומרים קדוש קדוש".

"אני זוכר" סיפר האדמו"ר, "שהוא הראה לי אלבום תמונות גדול בו נמצאות כל התמונות של כל הרבנים של כל הדורות: רבני גור, רבני אבוחצירא, רבני חב"ד, רבני בעלזא, רבני ליטא, רבני ספרד, כל אחד ואחד הוא מכיר בחיבוריו כל אחד ואחד מקורותיו וליבי התמלא שמחה שזה זמן דוה ליבי שאני רואה בשנים האחרונות שהעולם נורא מתמוטט מתחת הנגע והפגע של המחלוקת".

"ביקשתי בעבר כמה פעמים מהצדיק 'הינוקא' שישפיע מברכתו ישועה במציאת זיווג לבתי" סיפר האדמו"ר רבי שלמה בוסו את סיפור הנס הגדול, "בכל פעם הוא ברך, וכששאלתיו מתי, אמר שלא טוב להגיד תאריך, הוא לא רצה להגיד מתי, הוא לא זורק הבטחות סתם".

"בחנוכה שוב הייתי אצלו וביקשתי והפעם לחצתי קצת, הוא אמר "במהרה", אמרתי לו "כבודו, היום זה חנוכה בחינה של למעלה מהטבע, אני רוצה שכבודו יגיד מתי".. הוא הסתכל בנרות חנוכה, הסתכל עלי ואמר: היום! ככה בפשטות, היום". 

"אני משתהה, וכבר באותו בוקר התקשרה הרבנית דרעי שתחי' והציעה את השידוך, אחרי שבוע כבר סגרו וורט. אחרי הוורט הגעתי לינוקא והצדיק בענוותנותו הושיב אותי לידו. נזכרתי בסידנא בבא סאלי ובמשך שעה וחצי הרגשתי כמו בגן עדן, אם הייתי יכול להישאר שם כל הלילה הייתי נשאר".

"אמרתי אז ואני אומר עכשיו שמאז סידנא בבא סאלי לא הרגשתי כזה רגש מיוחד" חתם האדמו"ר את דבריו הנרגשים.

האדמו"ר רבי שלמה בוסו עם הינוקא בחנוכה. צילום: באדיבות המצלם

רבי שלמה בוסו הינוקא הרב שלמה יהודה הבבא סאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!