י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הרס משפחה שלמה

דרס למוות את ציפי ובתה ויואשם בהמתה בקלות דעת

כחודשיים לאחר התאונה בכביש 443, יוגש כתב אישום נגד הנהג החשוד בדריסתן למוות של ציפי רימל ע"ה ובתה נועם רחל ע"ה בת ה-3 שבועות, ולפציעתם הקשה של אפרים ובנו איתי

דרס למוות את ציפי ובתה ויואשם בהמתה בקלות דעת
תאונה קשה בצומת גבעת זאב צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פרקליטות מחוז ירושלים צפויה להגיש מחר (רביעי) כתב אישום לבית משפט המחוזי בעיר, נגד טארק כורד בן 19 שפגע עם רכבו במהירות גבוהה ברכב משפחת רימל לפני כחודשיים בכביש 443 סמוך לצומת גבעת זאב, מחנה עופר.

בתאונה שאירעה לפני כחודשיים בג' כסלו, רכבו של טארק כורד שעל פי החשד נסע במהירות גבוהה מאוד, התנגש ברכבם של בני משפחת רימל. אם המשפחה ציפי רימל (35) ובתה נועם רחל בת שלושה שבועות פונו לבית החולים שם נקבע מותן. אב המשפחה אפרים ובנו איתי (12) פונו במצב קלה לבית החולים.

האב אפרים שנמצא בשיקום, נפגש אתמול (שני) עם צוות רופאי המרכז הרפואי שערי צדק והודה להם על הטיפול המסור בו ובמשפחתו. הוא התייחס לעובדה כי הנהג הפוגע שוהה בביתו ולא במעצר, ואמר "שום עונש שהוא יקבל לא יחזיר את הבריאות שלי ושל איתי ולא יחזיר לחיים את ציפי ונעם, גם אם יתנו לו 200 שנה בכלא".

עוד אמר כי "הסיפור שלנו הוא טריגר למודעות לנושא תאונות הדרכים. אני מקווה שחלק יזכרו את זה דרך הסיפור האישי שלנו, התרומה או המשפט אבל הרעיון המרכזי הוא שאנחנו במדינת ישראל נלחמים בהרבה חזיתות ואולי גם המקרה שלנו יהווה טריגר למודעות לנושא זהירות בדרכים".

אפרים רימל איתי רימל ציפי ונועם רחל רימל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד