י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בקבוצה הפנימית > ציטוטים בלעדיים

ארבל זעם על ניסנקורן: "מבייש את הכנסת; נחשפנו אצל עמית סגל"

יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ אבי ניסנקורן הושפל בקבוצה פנימית של הוועדה, כשחבריה תקפו אותו וכינו את התנהלותו "שלומיאלית", לאחר שלא עדכן אותם בצורה מסודרת על דיוני החסינות לפני ששיגר אותם לתקשורת | בין התוקפים ח"כ משה ארבל מש"ס ויו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר

ארבל זעם על ניסנקורן: "מבייש את הכנסת; נחשפנו אצל עמית סגל"
אבי ניסנקורן כיו"ר הוועדה המסדרת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בלעדי: לאחר שמוקדם יותר הערב (שלישי) פורסם לוח הזמנים של דיוני וועדת הכנסת שתדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לשעבר חיים כץ, בקבוצה הפנימית של הוועדה המסדרת, זעמו על יושב ראש הוועדה חבר הכנסת אבי ניסנקורן על כך שלא עדכן את חברי הכנסת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבר הוועדה, חבר הכנסת משה ארבל מש"ס, צירף בקבוצה הפנימית את הדיווח של עמית סגל וכתב "ככל וזה נכון. זה מבייש את הכנסת שחברי הוועדה נחשפים לזה אצל עמית סגל בטלגרם ולא מקבלים מייל מסודר".

יו"ר סיעת הליכוד חבר הכנסת מיקי זוהר, הצטרף לביקורת כלפי יו"ר הוועדה ניסנקורן והוסיף, "אגב, שאלה נוספת. הוקמה וועדת הכנסת ולא עדכנו אותנו? הכנסת כבר הצביעה בעד?. אני מניח שאתם כבר יודעים שאתם כבר יועדים את התוצאות מראש בדיוק כמו מה תחליטו בדיוני החסינות".

זוהר הוסיף ותקף, "זו בושה וחרפה מלווה בהתנהלות שלומיאלית. הטירוף שלכם לפגוע בראש הממשלה העביר אתכם על דעתכם". חברי כנסת נוספים בליכוד הצטרפו וכתבו: "ניסנקורן חושב כפופים למרותו וגחמותיו ושכח שאנחנו חברי כנסת עם לו"זים חשובים וצפופים".

אבי ניסנקורן משה ארבל עמית סגל בקשת החסינות של נתניהו מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד