י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תקרית חריגה בגבול

בחסות מזג האוויר: מחבלים חדרו לתוך שטח ישראל וחוסלו

חסדי השם כי לא תמנו: תצפיתניות של צה"ל זיהו הערב שלושה חשודים חוצים ממרכז הרצועה לתוך שטח ישראל, כשהם נושאים דבר מה עליהם, חיילים ביצעו לעברם ירי וזוהתה פגיעה בהם - השלושה חוסלו בהצלחה | מדובר בתקרית חמורה, שכן השלושה הצליחו לחדור 400 מטרים לתוך שטח ישראל וזאת בחסות מזג האוויר המעורפל • צפו בתיעוד

בחסות מזג האוויר: מחבלים חדרו לתוך שטח ישראל וחוסלו
החיילים בפעילות בכפר צילום: דובר צה"ל

תקרית חריגה בגבול עזה: הערב (שלישי) זיהו תצפיתניות של צה"ל שלושה חשודים חוצים ממרכז רצועת עזה לעבר ישראל, כשהם נושאים דבר מה ברשותם.

לאחר מספר יריות הרחקה, וסירוב התקדמות המחבלים לעבר כוחות צה"ל תוך כדי השלכת רימון או מטען חבלה - חיילים ביצעו ירי לעבר השלושה וזוהתה פגיעה.

על פי הדיווח של אלמוג בוקר ב'ערוץ 13', המחבלים חצו את הגבול ובחסות מזג האוויר הגיעו עמוק אל תוך שטח ישראל- יותר מ-400 מטרים. כח כפיר מגדוד 93 וטנקים מחטיבה 401 שהוקפצו פתחו באש על המחבלים וחיסלו אותם.

מדובר צה"ל נמסר כי לפני זמן קצר זיהו כוחות צה"ל שלושה חשודים שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה ונכנסו לאזור מיוער במרחב הגבול. לוחמי צה"ל שקפצו לנקודה, כיתרו את המרחב והחלו בסריקות אחר החשודים שהשליכו מטען או רימון לעבר הלוחמים. הלוחמים פתחו באש לעבר החשודים, זוהתה פגיעה. לא נשקפה סכנה ליישובים.

בתיעוד שפרסם דו"צ הערב, נראים שלושת המחבלים משליכים שני מטענים לעבר הכוחות לפני שחוסלו באש בנשק קל.

יצוין כי במהלך היום, למרות מזג האוויר, המשיכו להגיע לישובי עוטף עזה בלוני נפץ שהתפוצצו בשטח ישראל, ללא נפגעים בנפש.

ניסיון חדירה גבול עזה מחבלים חוסלו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד