י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בנאום המלא

התחזית של ביבי: כחול לבן 36, ליברמן 7

קמפיין 'הליכוד' יצא הערב לדרך, עם נאומו של ראש הממשלה נתניהו שפרש את המסרים החדשים, הציב תחזיות והצהרת כוונות | נתניהו שרטט על לוח את תוצאות הבחירות המסתמנות בצד השמאלי של המפה והכליל את ליברמן 

התחזית של ביבי: כחול לבן 36, ליברמן 7
בנימין נתניהו בהשקת קמפיין הליכוד צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם נבחרת 'הליכוד', השיקו הערב (שלישי) את קמפיין הבחירות לכנסת ה-23, כשבנאומו הציג ראש הממשלה את התחזית שלו לגבי התוצאות בו' אדר תש"פ. הוא הבהיר כי ל'כחול לבן' אין דרך להרכיב ממשלה ללא הערבים, שכן הצבעה להם, זו הצבעה למערכת בחירות נוספת.

לקראת סוף נאומו הוציא ראש הממשלה לוח, בו שירטט את התוצאות המסתמנות של גוש המרכז שמאל - ליברמן. נתניהו כתב על הלוח, כחול לבן - 36, מרצ-פרץ, 10 וליברמן - 7, סך הכל 53 מנדטים, והבהיר כי "לכחול לבן אין איך להקים ממשלה, אין להם סיכוי. מי שמצביע להם, מצביע לבחירות רביעיות", שכם הם יזדקקו לרשימה המשותפת בכדי להגיע ל-61 מנדטים.

בנוסף, התייחס ראש הממשלה לנושא החלת הריבונות על בקעת הירדן ואמר, "אנחנו נחיל ריבונות ישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח, ללא דיחוי ובלי שום ווטו של אחמד טיבי", הוא הוסיף והתחייב כי "נחיל את החוק הישראלי על כל ההתיישבות כולה, הכל כלול, בלי יוצא מן הכלל".

בהמשך תקף נתניהו את 'כחול לבן' והעומד בראשה בני גנץ: "בני גנץ אמר היום שהוא סוף סוף תומך ביוזמה שלי להחלת ריבונות בבקעת הירדן. שמחתי על כך אבל עברו כמה שעות והוא הספיק לחזור בו. כנראה קיבל טלפון מטיבי או גרמן. כשלפיד ביקר בבקעה הוא אמר שהוא לא שולל פינוי יישובים בבקעת הירדן".

בנוסף, הציג ראש הממשלה, סרטון בו נראה בני גנץ מגמגם כשנשאל מה עשה בתקופה האחרונה ואמר, "פעם זה היה "אנחנו או הם" היום זה ״אנחנו או אההההה". בכל דבר 'כחול לבן' אומרים כן ולא, לא וכן", כשהוא טוען עוד כי כחול לבן זה מפלגת כן לא שהוא מציג את חילוקי הדעות במפלגה “כחול לבן הם שמאל וזאת לא בושה. תהיו אתם ותפסיקו להסתתר".

בנימין נתניהו תנועת הליכוד קמפיין בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד