י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קמפיין שטח

מוקדם מהצפוי: בש"ס יכנסו את כל נציגי התנועה לקראת הבחירות

מוקדם מהצפוי: שבוע בלבד לאחר הגשת הרשימות, בש"ס נערכים מוקדם מהצפוי וצפויים לכנס את מאות נציגי ש"ס הארציים כחודש לפני הבחירות • עוד קודם לכן - בימים הקרובים יחלו בש"ס לפעול בשטח במטרה להביא את המצביעים • 'בחדרי' עם הפרטים על האירוע המתוכנן

מוקדם מהצפוי: בש"ס יכנסו את כל נציגי התנועה לקראת הבחירות
כרזת מפלגת ש"ס צילום: בן קלמר, פלאש 90

מוקדם מהצפוי: שבוע בלבד לאחר הגשת הרשימות, בש"ס נערכים מוקדם מהצפוי וצפויים לכנס את כל נציגי ש"ס הארציים, 500 במספר, כחודש לפני הבחירות. כאשר עוד קודם לכן, בימים הקרובים יחלו בש"ס לפעול בשטח במטרה להביא את המצביעים.

בש"ס צפויים, כאמור, לכנס את כלל נציגי התנועה ברחבי הארץ, יחד עם אנשי השטח, לכנס בחירות ראשון כחודש קודם הבחירות. האירוע יתקיים ב-ז' בשבט בירושלים, אז ייחשפו המהלכים והתכניות למערכת הבחירות, יחד עם תכנית העבודה לחודש שיישאר אחרי הבחירות.

בש"ס מגדירים את מערכת הבחירות הזו כמערכת 'קריטית', כאשר המטרה היא לשמור על הכוח ולגדול בקולות למרות המצוקה של ראש הממשלה נתניהו, שצפוי לשאוב לידיו קולות מסורתיים. מנגד, בש"ס מגיעים עם יתרון על פני שאר המפלגות, וזו הנאמנות לנתניהו ולגוש הימין יותר הברורה יותר מאשר הנאמנות שמפגינים מפלגות הציונות הדתית ויהדות התורה.

בש"ס כמו בליכוד צפויים למקד את הקמפיין בחודש האחרון בשטח, יחד עשרות כינוסי בחירות אזוריים, חוגי בית והפעלת הקהילות המקומיות. דבר שהוכיח את עצמו במערכות הבחירות הקודמות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד