י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"רק דיבורים"

קרב פוליטי על סיפוח הבקעה: בנט תוקף, בש"ס תומכים

סיפוח הבקעה: השר בנט תוקף את ראש הממשלה וטוען כי זה "רק דיבורים" • השר דרעי מביע את תמיכתו

קרב פוליטי על סיפוח הבקעה: בנט תוקף, בש"ס תומכים
בנט ודרעי בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקרב הפוליטי סביב סיפוח בקעת הידן: לאחר התרגיל המבריק של השר בצלאל סמוטריץ', ששינה את השיח בקמפיין הבחירות מדיוני החסינות של ראש הממשלה לנושא המדיני בו זוכה נתניהו ליתרון על פניו של גנץ - הנושא ממשיך להוביל את סדר היום הפוליטי.

השר נפתלי בנט, יו"ר ימינה תקף היום את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי, "הדיבורים על החלת הריבונות בבקעת הירדן, בשומרון וביהודה הם מבורכים. אך אלו, כאמור, בינתיים רק דיבורים".

לדבריו, "המבחן היחיד הוא המעשה: אני קורא לראש הממשלה להביא להצבעת הממשלה ביום ראשון הקרוב צו להחלת הריבונות, ואחר כך להביא את הצו לאישור הכנסת ביום שלישי. רק מעשים בפועל יקבעו".

בתןך כך, בסיעת ש"ס הודיעו כי הם צפויים לתמוך בהחלת הריבונות בבקעת הירדן ובהתיישבות ביהודה ושומרון. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע היום כי, "זו נחלת אבותינו שהובטחה לעם ישראל מדורי דורות. נמשיך לפעול בכל כוחנו לביסוס אחיזתנו בארץ ישראל ולחיזוק ההתיישבות היהודית בבקעה וביהודה ושומרון".

"נוצרה כעת הזדמנות היסטורית. שס תתמוך ביוזמה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, להחלת הריבונות וקוראת לכל המפלגות להצטרף למהלך, בכדי להבטיח הסכמה לאומית רחבה שתעביר מסר לעולם כי עם ישראל מאוחד בסוגיה החשובה הזו", הוסיף השר דרעי.

נפתלי בנט אריה דרעי סיפוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד