י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הייתי נסער"

ח"כ יוגב חזר בו מהתפטרותו ויתמודד ברשימת 'ימינה'

חבר הכנסת יוגב שבשבוע שעבר פרש מרשימת ימינה כיוון שזעם על ששובץ במקום לא ריאלי ברשימה, הודיע היום כי הוא חוזר בו ויתמודד ברשימת 'ימינה' לכנסת בבחירות הקרובות

ח"כ יוגב חזר בו מהתפטרותו ויתמודד ברשימת 'ימינה'
מוטי יוגב צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שבוע בדיוק לאחר שחבר הכנסת מוטי יוגב, עמד מול המצלמות בתום הגשת רשימת ימינה והודיע כי הוא לא יתמודד לכנסת הבאה ועל הדרך האשים במילים קשות את יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ - חוזר בו מדבריו ומודיע כי יתמודד לכנסת במסגרת רשימת 'ימינה'.

בהודעה ששיגר חה"כ יוגב לפעילי הבית היהודי הוא נימק את חזרתו וכתב: "גיליתי לצערי, כי הרב רפי עשה את מה שהבטיח שלא לעשות, ודחק את הנציגות הנבחרת של הבית היהודי לעשירייה השנייה". יוגב מנמק את חזרתו בכך "שברגעים אלו נסערתי מאוד, הבנתי שדעתם של בוחרי הבית היהודי נזרקה הצידה משיקולים צרים והצהרתי מעל במת התקשורת כי לא אתמודד לכנסת בבחירות הקרובות".

"בימים שלאחר מכן", טוען יוגב ששולב במקום לא ריאלי ברשימה, כי "לאחר מאות פניות של פעילים, שהפצירו בי לחזור בי מהחלטתי ושלא להוריד את שמי מהרשימה, בהיותי "היחיד שנבחר באופן חוקי בבית היהודי והמייצג אותם", החלטתי לשקול את דרכי מחדש. אני חש אחריות כבדה לכל מי שבחרו בי, במקום הראשון בבית היהודי באופן דמוקרטי, אחריות זו מחייבת לבחון כל דרך לתיקון מבפנים ולשם כך החלטתי שלא להסיר את שמי מרשימת המועמדים".

כזכור, בין הטענות שאמר חבר הכנסת יוגב בשבוע שעבר, הוא אמר, כי "פרץ אינו ראוי עוד לתואר ׳רב׳, רפי פרץ לא ראוי להנהגה. החלטתי שלא להתמודד לכנסת במפלגה שבראשה עומד אדם לא ישר". עוד טען, כי "מפלגה שראשיה אינם מתנהגים ביושרה ע"פ מידת האמת והצדק לא תהיה בה ברכה".

מפלגת ימינה הבית היהודי מוטי יוגב רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד