י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מְקָרְבָן לַתּוֹרָה

הרבי לומד דף היומי עם הבחורים העובדים

בחסידות ויז'ניץ עומדים נפעמים בימים האחרונים מהקרבה המיוחדת שמעניק הרבי לבחורים העובדים שבחסידות, בשתי השבתות האחרונות, הוא קרא להם לחדרו ולמד איתם את הדף היומי בכדי לקרבן לתורה ולהכניס לחייהם מעט רוחניות

הרבי לומד דף היומי עם הבחורים העובדים
הרבי מויז'ניץ בלימוד צילום: יהושע פרוכטר

בחסידות ויז'ניץ עוקבים בהשתאות אחר הנהגתו החדשה של הרבי מויז'ניץ בשבועיים האחרונים.

לאחר הטיש בשבת פרשת ויחי בהיכל בית המדרש 'מרכז חסידי ויז'ניץ' ברחוב שלמה המלך בבני ברק, קרא הרבי לחדרו את הבחורים המבוגרים בחסידות שכבר אינם במסגרת ישיבתית ויצאו לשוק העבודה, הרבי ביקשם להכניס גמרות והחל ללמוד איתם את הדף היומי, שיעור שנמשך כשעה וחצי.

לדברי אחד החסידים ששוחח עם 'בחדרי חרדים', מדובר היה בשעת לפנות בוקר לאחר סיום הטיש שנמשך כארבע וחצי שעות, בסביבות השעה 3 וחצי לפנות בוקר והרבי למד איתם עד 5.

אלא שזה לא היה מקרה חד פעמי, גם בשבת האחרונה פרשת שמות הרבי קרא לאותם בחורים לחדרו לאחר הטיש ולמד איתם את הדף היומי, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

החסיד מסביר ואומר כי הרבי רוצה להכניס בהם כמה שיותר רוחניות, שכן לולי זה הם יסתובבו ברחובות ויבזבזו את זמנם לריק. לדבריו, הרבי קורא מדי ערב מימות השבוע לחסיד אחר ולומד איתו בחברותא את הדף היומי וזאת בכדי לחזק את העניין.

יצוין כי תקופה ארוכה התפלל הרבי בנץ החמה ומי שזכו להיות במניינו המצומצם, היו הבחורים העובדים וזאת בכדי לחזק אצלם את עניין התפילה בזמנה ובמניין.

מרכז חסידי ויז'ניץ חסידות ויזניץ מרכז בחורים עובדים הרבי מויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד