ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
כך הוא נתפס

התושבים חסמו, המשטרה אזקה: נעצר חשוד בתקיפת ילדות בשכונת סנהדריה

בתום מספר ימים בהם תושבי שכונת סנהדריה בבירה חששו לשלוח את ילדותיהם לבדן ברחוב, בסיוע פעילי השכונה, המשטרה עצרה ערבי החשוד במעשים חמורים • כך זוהה ונתפס החשוד

התושבים חסמו, המשטרה אזקה: נעצר חשוד בתקיפת ילדות בשכונת סנהדריה
חשוד בבית משפט השלום בירושלים צילום: הדס פרוש, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע: אמש (רביעי) נעצר צעיר ערבי בשכונת סנהדריה בירושלים, בחשד שניסה לפגוע בילדה בת 8 והציג בפניה סרטון תועבה. בית המשפט האריך את מעצרו תוך ציון כי ישנו "חשד ברף גבוה" שהוא פגע במספר ילדות.

בשכונות סנהדריה ורמת אשכול בירושלים, בניגוד לשכונות אחרות, קיים מערך מצלמות אבטחה, שהביא לתפיסתם של עבריינים הפועלים באיזור. גם במקרה הנוכחי, האמון של תושבי השכונה במערך, פעל מהר מאוד.

לפני כשבוע פנו הורים לאחראי הביטחון בשכונה, וסיפרו כי בתם הילדה שבה היתה מבוהלת ומפוחדת, וסיפרה כי ערבי פנה אליה ברחוב וניסה לפגוע בה, תוך כדי שהציג בפניה סרטון תועבה. האחראי על הביטחון ערך בירור ואיתר את הרכב בו הגיע החשוד.

לאחר שהוגשה תלונה במשטרה, הוכרז בעל הרכב כדרוש לחקירה, ואתמול דיווח אחראי המצלמות למשטרה כי הרכב שב לשכונה - לאותו איזור בו על פי החשד ניסה לפגוע בילדה. תושבי השכונה חסמו את רכבו של החשוד עד להגעת השוטר הקהילתי וכוחות משטרה נוספים, אז נעצר החשוד.

בחקירתו בתחנת לה הבירה, אישר החשוד שאכן זה רכבו והוא אכן שהה שם באותו פרק זמן, אולם הכחיש שרצה לבצע בילדה מעשה מגונה ועוד. על פי החשד, מזה תקופה, החשוד הגיע לשכונה, על פי החשד תוך ניסיון לצוד ילדות ברשתו.

פרקליטו של החשוד אמר כי "העובדה שהרכב נראה במקום לא אומר שהוא ביצע את העבירה", אך בית המשפט הדגיש כי "עיקרי הראיות מבססים חשד ברף גבוה יחסית לכך שהמשיב היה מעורב בביצוע העבירה".

השופט אמר כי החשד כלפיו מעלה חשש למסוכנות, וכי ישנו חשש שהוא פגע במספר ילדות שם בשכונה. בתום הדיון השופט קיבל את בקשת המשטרה במלואה, והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים.

מעשה מגונה סרטי תועבה שכונת סנהדריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד