ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לאחר שנים של נתק

תיעוד: הפגישה הדרמטית של דרעי עם בכירי 'קול ברמה'

חמש שנים לאחר שנוצר נתק בין רדיו 'קול ברמה' לבין ש"ס, בכירי 'קול ברמה' נפגשו היום (חמישי) עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי במשרדו בירושלים • צפו בתיעוד מהפגישה

תיעוד: הפגישה הדרמטית של דרעי עם בכירי 'קול ברמה'
דרעי ואנשי קול ברמה צילום: באדיבות המצלם

חמש שנים לאחר שנוצר נתק בין רדיו 'קול ברמה' לבין ש"ס, בכירי 'קול ברמה' נפגשו היום (חמישי) עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי במשרדו בירושלים.

בפגישה שארכה למעלה משעתיים נכחו מנכ"ל הרדיו אריאל דרעי, מנהל האקטואליה והחדשות יעקב גרודקה, מגיש המהדורה המרכזית משה גלסנר ומנהל הקמפיין של ש"ס היועץ האסטרטגי יענקי ביכלר.

דרעי ומנכ"ל הרדיו

הפגישה הדרמטית באה לאחר שבמערכת הבחירות האחרונה, ש"ס ו'קול ברמה' הכריזו על חידוש הקשר לאחר נתק של שנים רבות. כיום, השר דרעי וח"כי ש"ס מתראיינים תדיר ברדיו 'קול ברמה', אולם עד כה לא התקיימה פגישה רשמית בין הצדדים.

כאמור, היום בשעות הצהרים נפגשו בכירי 'קול ברמה' עם השר דרעי במשרד הנגב והגליל בשכונת גבעת שאול בירושלים, פגישה חמימה וידידותית שבה הועלו נושאים רבים. בין הנושאים עלה הצורך להרים את קרנם של בני התורה, בני עדות המזרח, שגם בימינו מרגישים עדיין קיפוח וחוסר שיוויוניות וזאת באמצעות שופרו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

הפגישה היום מהווה סתימת גולל על הנתק שקרע את הציבור הספרדי וחיברה באופן רשמי וגלוי בין רדיו 'קול ברמה' לתנועת ש"ס והעומד בראשה השר דרעי וזאת לאחר הוראת מועצת חכמי התורה של ש"ס.

אריה דרעי קול ברמה יעקב גרודקה יענקי ביכלר אריאל דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד