ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"סתם את פיה וניסה לגרור"

אימה בפתח תקווה: פדופיל תקף שלוש ילדות חרדיות וטרם נעצר • צפו

הורים תושבי בפתח תקווה בשני אזורים שונים דיווחו כי אדם בעל תיאור זהה תקף את ילדותיהם עת הלכו ברחוב. על פי החשד, התוקף ביצע בהן מעשים מגונים תוך ימים ספורים • צפו בתיעוד

אימה בפתח תקווה: פדופיל תקף שלוש ילדות חרדיות וטרם נעצר • צפו
תיעוד החשוד מפתח תקווה צילום: צילום מסך

בשני איזורים שונים בעיר פתח תקווה, דיווחו הורים כי ילדות הותקפו על ידי אדם בעל תיאור זהה, כאש הלכו ברחובות העיר. מדובר על שלוש ילדות בגילאי 9 עד 12, שעל פי החשד ביצע בהן מעשים מגונים תוך ימים ספורים. 

היה זה לפני שבועיים בסמוך לשעה 18:00 בערב, כאשר ילדה בת 8 שבה לביתה מבוהלת ונסערת, תוך שהיא בוכה ומספרת "הוא סתם לה את הפה". אם הילדה, סיפרה ל'בחדרי חרדים' כי מאז המקרה המחריד, בתה חיה בפחדים נוראיים, "היא לא ישנה לבד אלא איתנו ההורים, היא לא הולכת לשירותים בלעדינו, שלא לדבר על לצאת מחוץ לבית ללא ההורים".

"הבת שלי הייתה אצל חברה, בדרך כלל אנחנו מחזירים אותה הביתה, אך אני לא הרגשתי טוב והאמא של החברה החזירה אותה" מגוללת האם. "כשהם היו שלוש דקות מהבית ליד רחוב סנדלר חדד, הבת שלי אמרה להם שהבית קרוב והיא יכולה לחזור לבד". מאז, הילדה כבר הרגישה שמשהו אינו כשורה. "מהרגע שהם עזבו אותה, היא הרגישה שמישהו עוקב אחריה ולכן היא החליטה לעשות סיבוב יותר גדול וללכת ברחובות המוארים".

תוך כדי שהילדה בת ה-8 צועדת ברחוב, היא ניסתה להשיג תשומת לב האנשים מבוגרים שעברו ברחוב, אבל היה זה יום גשום ואיש לא שם לב למצוקתה. "בשלב כלשהו היא ניסתה להתחבא מאחורי מכונית, היא התכופפה וחשבה שאולי הוא יעבור" ממשיכה האם לתאר את מה שעבר על בתה, "אבל הוא נעצר וחיכה לה. באין ברירה, היא החלה לרוץ לעבר הבית, מרחק לא רב מידי".

אולם הפדופיל השיג את הילדה ממש בכניסה לבניין בו היא מתגוררת. "הוא תפס אותה מאחור, סתם לה את הפה וניסה לגרור אותה. היא נלחמה בו, ניסתה לצרוח, עשתה הכל בשביל להשתחרר, וגם בעטה בו". הילדה לא התייאשה והמשיכה לצרוח, תוך שהוא מרפה מעט את אחיזתו - עד שנבהל וברח".

היא עלתה הביתה מבוהלת ונסערת. "היא לא הפסיקה לצרוח ולא הצליחה להירגע. היא סיפרה לי בצרחות שהוא סתם לה את הפה עם היד וישר התקשרתי למשטרה. הגיעו אלינו שוטרים הביתה ומז"פ. הם לקחו דגימות מהפנים שלה וניסו לקחת טביעות אצבעות, אבל אמרו שהזירה לא כל כך מאפשרת זאת".

במשטרה פתחו בחקירה והצליחו לזהות את החשוד עוקב אחר הילדה במצלמות אבטחה, והילדה אף אישרה כי זה האדם שעקב ותקף אותה. "היא זומנה לחוקרת ילדים, עשו לה מסדר זיהוי, הראו לה תמונות. לטענת המשטרה הם התבססו על העדות שלה ולא על המצלמות, דבר שלא מובן לנו" אומרת האם.

בתיעוד מצלמת אבטחה שהגיעה ל'בחדרי חרדים', נראית הילדה כשהיא צועדת על המדרכה ועל גבה תיק בית ספר, וזמן קצר לאחר מכן עובר אדם החובש כיפה סרוגה, ולדברי הילדה הוא זה שעקב אחריה ותקף אותה בכניסה לבניין. אולם בסרטון זה, לא ניתן לראות את פניו של החשוד בפדופיליה, וחקירת המשטרה נמשכת.

תוך שעות הדבר פורסם מפה לאוזן ברחבי השכונה, "עוד באותו לילה קיבלנו טלפונים משני ההורים שמתגוררים בכפר אברהם, שדיווחו כי בנותיהן בגילאי 12 הותקפו גם כן" מספרת האם. לדבריה, בשיחה עלה כי מדובר בתיאור זהה של החשוד. מגולח, גבוה ורזה. כיפה סרוגה, לובש חולצה כחולה ושקית שחורה בידו.

"מאז הילדה שלי חיה בפחדים" מספרת האם בחשש, "אנחנו מלווים מאז לכל מקום שהיא הולכת, אבל גם בתוך הבית היא לא מוכנה לישון לבד אלא איתנו ההורים, היא לא הולכת לשירותים ללא ליווי שלנו, למרות שיש עוד ילדים בבית, היא ילדה שלישית מתוך 5". האם אומרת כי הם החלו בטיפול רגשי, הילדה וגם ההורים, בעקבות המקרה המחריד הזה, שבחסדי שמים לא הסתיים בפגיעה פיזית, אך הפגיעה הנפשית היא עצומה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אומרת אם הילדה, כי בתה "לא ממש הבינה מה הפדופיל רצה ממנה, היא לא רואה את זה כפגיעה בתחום הצניעות, היא רואה את זה כטראומה, בעיניים של ילדה בת 8". אם הילדה אומרת כי במשטרה לא ממש משתפים אותם בפרטי החקירה, ולא נתנו לנו לראות תיעוד של מצלמות נוספות באותו הרחוב, שם ככל הנראה רואים את פניו".

במשטרת פתח תקווה אמרו, כי מתנהלת חקירה והנסיבות נבדקות.

פדופיל פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד