ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
כלי תקשורת רשמי

מאמר בעיתון הפלסטיני, קרא לרצח בכדי לעצור את הטקס בירושלים

בזמן שמנהיגי העולם מבקרים בישראל, במסגרת 'פורום השואה הבינלאומי', לציון 75 לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ, העיתון הרשמי של הרשות הפלסטינית, מפרס מאמר, בו קורא כותבו, לבצע פיגוע רצחני, על מנת לעצור את טקס יום השואה בירושלים • בחסדי שמים, היום עובר בשקט

מאמר בעיתון הפלסטיני, קרא לרצח בכדי לעצור את הטקס בירושלים
אילוסטרציה צילום: unsplash

העיתון היומי של הרשות הפלסטינית 'אל-חיאת אל-ג'דידה', פרסם מאמר דעה שקרא לקוראיו, לבצע מעשי רצח על מנת להפסיק את אירועי 75 שנה לשחרור אושוויץ.

"ירייה אחת תשבש את הטקס [ליום השואה הבינלאומי] וגופה אחת תבטל את הטקס". את הדברים הביא איתמר מרכוס מאתר PMW מבט לתקשורת הפלסטינית

מכון מבט לתקשורת פלסטינית, מתעד ומדווח על הצדקת טרור ורצח לשם מטרות פוליטיות.

לפני הקריאה לרצח, כותב הטור יחיא רבאח מתח ביקורת על הקהילה הבינלאומית כי היא מכירה בכך ששואת היהודים היא "נוראית," בעת שהיא מתקבלת כ"קלת-ערך, יפה, מרהיבה וטובה" את מה שכותב הטור בעיתון הרש"פ, מכנה "השואה הפלסטינית שעדיין מתקיימת על ידי ישראל", הוא הזהיר: "יש להניח שהם (הפלסטינים) יתעמתו עם עריכת הטקס בירושלים עצמה, מפני שזו ירושלים שלהם", הפיתרון שרבאח הציע לעצור את הטקס הבינלאומי הוא על ידי רצח.

מאמר הדעה של יחיא רבאח, בעל טור קבוע בעיתון הרש"פ, נפתח בכותרת: "זוהי ישראל על סף התהום!".

לדבריו, "ישראל התנערה מכל דבר, מהחוק הבינלאומי, מהחוק הבינלאומי ההומניטרי, מהחלטות הגופים הבינלאומיים ומפתיחת החקירה בבית הדין הפלילי הבינלאומי. יתרה מזאת, היא מתכוננת עכשיו במלוא המרץ לערוך טקס לשואה בירושלים הכבושה, והיא רגילה שהעולם משתתף איתה בטקס זה, שכן השואה של היהודים היא נוראית, אך השואה הפלסטינית שעדיין מתקיימת על ידי ישראל היא קלת ערך, יפה, מרהיבה, טובה. כמובן שהפלסטינים לעולם לא יקבלו את המשוואה הזו, ויש להניח שהם יתעמתו עם עריכת הטקס בירושלים עצמה, משום שזו ירושלים שלהם, על אפו ועל חמתו של טראמפ אשר נתן אותה לישראל במסגרת עסקת המאה המטונפת. ירייה אחת תשבש את הטקס וגופה אחת תבטל את הטקס, ולמרות עליבותם של הערבים, ואי-שביעות רצונם ממה שקורה, הם מסוגלים, ולו לדקה אחת, לא ללכת בעקבות ישראל ואמריקה שקובעות להם מיהם אויביהם ומי הם חבריהם".

קריאה לרצח הסתה לרצח הסתה לטרור הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד