ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בשיא מערכת הבחירות

עימות פומבי בין ש"ס ל'דגל': פליטת הפה של ח"כ גפני שהכעיסה

הפה הגדול של יו"ר 'דגל התורה' שוב מסבך אותו. בעקבות משפט שאמר הבוקר בראיון לתחנה הצבאית גלי צה"ל, בש"ס יוצאים למתקפה חריפה נגדו בשיא מערכת הבחירות הגורלית | "גפני משקר ולא אומר אמת. גפני מבין שהאחדות אצלנו הורגת אותו ומוציאה אותו מדעתו" | פרסום ראשון

עימות פומבי בין ש"ס ל'דגל': פליטת הפה של ח"כ גפני שהכעיסה
משה גפני/יצחק כהן צילום: יהודה חיים/דוד כהן, פלאש 90

בצל הדיון סביב פסילת חברת הכנסת היבא יזבק, עימות פומבי בין 'דגל התורה' לש"ס, סביב היחס מול יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, כשבין השניים חילופי האשמות סביב פליטת פה של חבר הכנסת משה גפני הבוקר.

בראיון שהעניק לגל"צ, התייחס חבר הכנסת משה גפני לנושא הפסילה של הח"כית ואמר, "יש שאלה שמחכים שהרבנים יגידו תשובה, אצל זועבי אמרו לנו לתמוך בגלל המרמה שמנגד בשאר המקומות לא השתתפנו. אני לא יודע אפילו ברמז אפילו מה יגידו. וכל הדיווחים שפורסמו אינם נכונים".

"אין לי ברית עם הרשימה המשותפת", הבהיר חבר הכנסת גפני באותו ראיון והוסיף ספק בכוונה, ספק בטעות כי "יש שמועות אצלנו שהוא עשה דיל עם אחת המפלגות החרדיות, אני לא יודע אם זה נכון, זו שמועה שלא הייתה יוצאת על המפלגות החרדיות עם יאיר לפיד אבל זו רק שמועה".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאחורי הקלעים, בש"ס התקשו להסתיר את זעמם בגין פליטת הפה של חבר הכנסת גפני, שבסביבתו הסבירו תחילה כי הוא התכוון בכלל לשר יעקב ליצמן, אלא שאחר כך הבהיר לאנשי השר יעקב ליצמן כי הוא לא התכוון אליהם ומדובר בפליטת פה לא נכונה והוא יפרסם הבהרה שעד לשעה זו לא הגיעה.

בתוך כך, בש"ס לא ממתינים להבהרה ויוצאים בשיא מערכת הבחירות למתקפה. בכיר התנועה, סגן שר האוצר איציק כהן אומר הערב בתגובה, "גפני אומר היום בשידור שיש שמועות שליברמן עשה דיל עם אחת המפלגות החרדיות, כשבפועל הוא הח"כ החרדי היחיד שהצטלם לאחרונה בכנסת מחייך מקיר לקיר עם איווט ליברמן. אני אומר בפה מלא: גפני משקר ולא אומר אמת".

סגן השר כהן הוסיף ותקף, "גפני התנצל היום פעמיים בשיחות פרטיות על פליטת הפה. פעם אחת אמר שהתכוון לש"ס ופעם אחת אמר שבכלל התכוון לחברים שלו באגודת ישראל. הוא מייצר פרובוקציה שקרית כדי להיות בשיח. זו לא הפעם הראשונה שגפני משחרר פליטות פה נגד הציבור הספרדי. מבין שהאחדות אצלנו הורגת אותו ומוציאה אותו מדעתו", סיכם סגן השר מש"ס.

משה גפני פליטת פה תנועת ש"ס דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד