ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צפו בתיעוד

נתניהו ופנס בשגרירות בירושלים: "נענה בשמחה להזמנה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב לשגרירות ארצות הברית בירושלים לפגישה עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס. נתניהו לפנס: "דיברת היום בצורה מאוד נוגעת ללב, הן בתוכן דבריך, והן בעומק הרגש שהבעת. זאת הייתה אמירה אוניברסלית עם עמדה מוסרית איתנה - לתרגם את הזיכרון למעשה, ואתה אכן מתרגם למעשים" • צפו בתיעוד מהפגישה 

נתניהו ופנס בשגרירות בירושלים: "נענה בשמחה להזמנה"
נתניהו ופנס בשגרירות ארה"ב בירושלים צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (חמישי) עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, בשגרירות ארה"ב בירושלים. בפגישה השתתפו גם שגריר ארה"ב בישראל דוד פרידמן ושגריר ישראל בארה"ב רון דרמר.

ראש הממשלה נתניהו אמר בתום הפגישה לאורחו הרם: "אדוני סגן הנשיא, ראשית, הרשה לי לומר שדיברת היום בצורה מאוד נוגעת ללב, הן בתוכן דבריך, והן בעומק הרגש שהבעת. זאת הייתה אמירה אוניברסלית עם עמדה מוסרית איתנה - לתרגם את הזיכרון למעשה, ואתה אכן מתרגם למעשים. הנשיא טראמפ ואתה עומדים בפני הפגנת האנטישמיות הגרועה ביותר, והיא קריאתה של איראן למחוק את 6 מיליון היהודים ויותר החיים בישראל. דיברת על כך בבהירות היום, ואתה פועל בנושא זה בצורה ברורה בכל יום. אני מבקש לברך אותך על בואך לכאן, על הדברים שאמרת, ועל הדברים שאתה, הנשיא טראמפ וממשל טראמפ עושים בכל יום ויום לטובת ביטחונה של ישראל".

עוד אמר נתניהו לפנס: "אין לישראל ידיד טוב יותר מאשר הנשיא טראמפ. ידידות זו באה לידי ביטוי בכך שאנו נמצאים כעת בשגרירות ארה"ב בירושלים, שהנשיא טראמפ הכיר בירושלים כעיר הבירה של ישראל, שהנשיא טראמפ הכיר בריבונותה של ישראל על רמת הגולן, וכעת, בהזמנה זו, אני חושב שהנשיא מבקש להעניק לישראל את השלום והביטחון שלהם היא ראויה".

באשר להתפתחות בדבר 'תכנית המאה' אמר ראש הממשלה: "אני נענה בשמחה להזמנתו, לבוא לוושינגטון כדי לדון עמו ברעיונותיו כיצד לקדם את השלום, וכדי לעבוד איתו כדי לקדם את המטרה הזו. הצעתי שבני גנץ יוזמן גם כן לאירוע זה, משום שאני חושב שחשוב שלא נפספס את ההזדמנות ההיסטורית הזו. כשיש לנו ידידים כאלה בבית הלבן, כשיש לנו תמיכה כזאת בארצות הברית, עלינו להשיג קונצנזוס רחב ככל האפשר בנוגע למאמצים להשיג ביטחון ושלום, שלום וביטחון עבור מדינת ישראל. אני מצפה לעשות את שניהם, ואני מודה לך שוב על ידידותך המופלאה".

דונלד טראמפ מייק פנס בנימין נתניהו שגרירות ארה''ב בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד