ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ברשות כועסים על תכנית המאה

השגריר בצרפת: ישראל שורפת ילדים פלסטינים

שגריר פלסטין בצרפת טען בראיון לטלוויזיה הפלסטינית כי ישראל עושה שואה לעם הפלסטיני | בתוך כך, ברשות הפלסטינית מצהירים כי אם מתווה טראמפ לא יכלול חזרה לקווי 67 שבירתה מזרח ירושלים, גם מדינות ערב ידחו את התכנית

השגריר בצרפת: ישראל שורפת ילדים פלסטינים
שגריר פלסטין בצרפת צילום: צילומסך

"ישראל שורפת ילדים פלסטינים ועושה שואה נגד העם הפלסטיני", כך אמר שגריר הרשות הפלסטינית בצרפת סלמאן אל-הרפי בראיון לטלוויזיה הפלסטינית, ערב פתיחת אירועי פורום השואה העולמי.

כמו כן ברשות הפלסטינית מזהירים כי פרסום תכניתו המדינית של טראמפ יגביר את המתיחות באזור וברחוב הפלסטיני בפרט. בכיר פלסטיני המקורב לאבו מאזן אמר ל'כאן חדשות' כי עיתוי הפרסום נועד להציל את ראש הממשלה נתניהו ולחזקו בבחירות הקרובות. הוא ציין כי אבו מאזן לא זומן לוושינגטון לאור הנתק בין המוקטעה לבית הלבן, וכי ההנהגה הפלסטינית תסרב לקבל עותק מהתכנית כל עוד הממשל לא יחזור בו מההכרה בירושלים בירת ישראל.

עוד אמר הבכיר הפלסטיני כי אם התכנית לא תכלול מדינה פלסטינית בקווי 67 שבירתה מזרח ירושלים, היא תיוולד מתה כלשונו ולא רק הפלסטינים, אלא גם מדינות ערב ידחו אותה על הסף. כך מדווח גל ברגר ב'כאן 11'.

הבלוג 'אינטלי טיימס' מציין כי "‏צריך לומר, מבלי להיכנס לנכון או לא, כי לתכנית המאה אין כרגע שותף בצד הפלסטיני, אבל כן יש מי שישמחו לגרור את השטחים להתקוממות, ולתרחיש זה כבר מתכוננים במערכת הביטחון".

הרשות הפלסטינית שגרירות הרשות הפלסטינית אבו מאזן תכנית המאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד