י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההתנכלות לנציגי אלעד בסיום הש"ס

הפגישה הנדירה של השר דרעי עם הרב מאזוז

ההתנכלות לנציגי דגל באלעד שנחשפת בהתכתבויות • הפגישה הנדירה של אריה דרעי עם הרב מאזוז • ההדחות הכואבות והקידומים ברשימת יהדות התורה • 'שלוש קריאות' עם הידיעות הפיקנטיות שעשו את השבוע

הפגישה הנדירה של השר דרעי עם הרב מאזוז
שלוש קריאות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90 • עריכה: מורן כהן

קריאה ראשונה

זה קרה ביום שני ומאז זרמו המון מים בנהר, אבל ישנם כמה נציגים פוליטיים בתנועת דגל התורה שלא ישכחו את האירוע הזה כל כך מהר; בדגש על שלושת נציגי דגל התורה בעיר אלעד - שעלתה לא פעם לכותרות בשנה שחלפה.

מסתבר שיש מי שלא שוכח את ההצבעה שמנעה את המפולת של ישראל פרוש, מי שהפך כבר ליריב של דגל התורה - והנקמה הגיעה השבוע במהלך אירוע סיום הש"ס שהצליחה לארגן סייעת דגל התורה ביד אליהו.

מי שהיה ממונה על מתחם הרבנים ומתחם הכבוד היה משה רבר, הקרוב של פינדרוס, שלקח את מה שקרה באלעד עמוק ללב והתפלא לראות את החברים שלו לשעבר מאלעד יושבים במתחם הכבוד כאחד האדם או כאחד הנציגים.

השניים, כך על פי טענות של נציגים בדגל, ניסו לפעול לכך שלדגל האלעדית לא יהיו נציגים, אבל מסתבר שבדגל הארצית שלחו כמובן כרטיסי VIP לחברי הסיעה המקומית - אבי שטרן, משה ברדוגו ושאר החברים; לאורך האירוע ניסו להתנכל אל הנציגים ובדקו מספר פעמים האם אכן יש להם כרטיס למקום שהם יושבים.

במהלך האירוע אף ניסו לגרש בכוח את סגן ראש העיר אבי שטרן שכבר בעבר ניסו להדיח אותו ללא הצלחה. שלום פרידמן, חברו הטוב של רבר, התגאה בקבוצה פנימית, "נציג אחד באלעד הוטס ואוספים כסף לקנות לו חליפה".

התנכלות לנציגי דגל באלעד. כך נראית ההתכתבות בקבוצת הפעילים

התנכלות לנציגי דגל באלעד. כך נראית ההתכתבות בקבוצת הפעילים

קריאה שנייה

ביהדות התורה הדגישו שוב ושוב שאין ולא נעשו שינויים בהרכב רשימת יהדות התורה לכנסת ה-23, אך השבוע, לאחר ש'שלוש קריאות' התפנה מהשבוע העמוס וכאב את כאבו של איתמר בן גביר, מיהרנו לבדוק בכל זאת איפה נעשו שינויים. ומסתבר שנעשו, ואפילו הייתה גם הדחה כואבת.

כך למשל, מנכ"ל יתד נאמן שהיחסים בינו ללשכת יו"ר דגל התורה גפני ראו ימים טובים יותר - הודח מהרשימה. גם אורלנסקי, שמוקם בעבר במקום ה-42 - הודח מהרשימה לגמרי.

מנגד, איש ההשקפה של יתד, יהודה יברוב, קודם למקום 44. שבתאי מרקוביץ, מנהל מטה דגל התורה קודם למקום 48. שמואל גרינברג הודח גם הוא מהרשימה בעקבות התפקיד לטובת סגן ראש המועצה איציק ברנר - שקודם.

גם סגר"ע ביתר דודי זלץ קודם למקום 58 במקום הסגן ברכסים, סירוקה, שקודם למקום גבוה יותר. שלומי פולק, הרל"ש של גפני, קודם ממקום 68 למקום 64; ויוסי שיטרית קודם למקום 68 ממקום 72, במקום אותו פולק.

קריאה שלישית

מפגש שכמותו לא היה נראה בעבר נראה השבוע בחתונת בנו של חבר המועצת הגר"ד יוסף. בחתונה, שהתקיימה בבנייני האומה, שפשפו המשתתפים את עיניהם לראות האם מדובר בחלום או שמא במציאות.

זה לצד זה, השתתפו יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ואחיו של ראש ישיבת כסא רחמים הרב צמח מזוז ושוחחו למספר דקות, תוך שהם מברכים זה את זה. ל'שלוש קריאות' נודע כי בין היתר סיפר השר דרעי לבן שיחו כי הוא מרבה להתפלל לרפואתו של ראש הישיבה הרב מאיר מזוז.

רגע מפתיע. השר דרעי והרב מזוז. צילום: יעקב כהן

אריה דרעי הרב מאזוז יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד