י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

איך קרה שמטאטא חשמלי הוא המוצר משגע את המדינה?

כבר עברו הימים שבהם צריך לטאטא את הרצפה באמצעות מטאטא ישן ולהשגיח שהצלחתם לאסוף כל גרגיר ופירור • במאה ה-21 קיימים מוצרים טכנולוגיים משוכללים שמאפשרים לנו לחסוך בזמן ומאמץ, ולאפשר לנו להתגבר על כל לכלוך וכתם עקשן אשר מסרב להיעלם בדרכי ניקוי אחרות

איך קרה שמטאטא חשמלי הוא המוצר משגע את המדינה?
מטאטא צילום: pixsabay

כבר עברו הימים שבהם צריך לטאטא את הרצפה באמצעות מטאטא ישן ולהשגיח שהצלחתם לאסוף כל גרגיר ופירור. במאה ה-21 קיימים מוצרים טכנולוגיים משוכללים שמאפשרים לנו לחסוך בזמן ומאמץ, ולאפשר לנו להתגבר על כל לכלוך וכתם עקשן אשר מסרב להיעלם בדרכי ניקוי אחרות. אחד המכשירים הבולטים יותר הקיימים היום הוא מטאטא חשמלי. מדובר במכונה גדולה ומשוכללת שמאפשרת לנקות את הכול, החל מפירורים וגרגירים ועד לפחיות שתייה. אז כבר לא צריך להסתובב עם מגב, מטאטא ויעה בכל מקום, כי המטאטא החשמלי מחליף את שלושתם.

מנקים ונוסעים: יתרונותיו של המטאטא החשמלי

אחד המאפיינים הבולטים של מטאטא חשמלי הוא שמדובר בדרך כלל במטאטא רכוב. כלומר, בדומה לרכב, הוא כולל הגה ומושב, ניתן להפעיל אותו, לנסוע ולנקות. אלה כמה יתרונות של מטאטא חשמלי שכדאי להכיר מקרוב:

  • מיועד לניקוי שטחים גדולים – המטאטא החשמלי הוא מכונה עוצמתית, ולכן משתמשים בו על מנת לנקות שטחים גדולים במיוחד. ניתן לראות את המטאטא החשמלי בתחנות המרכזיות בארץ, בקניונים וחנויות גדולות, במפעלי תעשייה ובמגוון רחב של מקומות שבהם יש צורך בניקוי אינטנסיבי של משטחים.
  • מנקה ביסודיות – ניקוי מכונה הוא ניקוי יסודי מעין כמותו. בעוד האדם יכול להחמיץ מדיי פעם כתם או נייר הנחבא מתחת לספסל, הרי שהמכונה יכולה לנקוצת הכול ללא אבחנה.
  • מנקה כתמים קשים להסרה – המטאטא החשמלי מסוגל להסיר כתמי לכלוך קשים כמו שאריות מזון או שמנים שלא ניתן לנקות באמצעות אקונומיקה או מסיר שומנים. לפיכך, הוא נפוץ במקומות שבהם קיימים מזנונים, מסעדות ובתי קפה.
  • ניקוי שטח רב ללא מאמץ – המטאטא החשמלי שומר על בריאותו של איש התחזוקה האחראי על ניקיון המבנה. כי במקום לקרצף את הרצפה, לאמץ את הידיים ולשבור את הגב, איש התחזוקה יכול לעלות על המכונה, להפעיל אותה ולנקות את השטח בקלות.
  • חוסכים בזמן עבודה יקר – המכונה מבצעת את עבודת הניקיון במהירות. היא עוברת על גבי כל השטח ומנקה אותו תוך זמן קצר. מסיבה זו, המטאטא החשמלי מתאים לניקיון מקומות הומי אדם המתלכלכים במהלך היום. שכן, בסופו של כל יום, יכול מפעיל המטאטא לעלות עליו ולנקות את השטח.
  • חוסכים בכסף – מכונה חשמלית איכותיות מאפשרת לחסוך בכסף רב לבעלי העסקים. היא מאפשרת לעובדים במפעלי התעשייה ובמרכזי הקניות לעבוד עד מאוחר, מבלי שיצטרכו להתפנות בגלל הצורך לנקות את השטח. כמו כן, אין צורך להעסיק עובדים רבים, וניתן להשאיר עובד אחד או שניים על מנת שיוכלו לתפעל את המכונה.
  • מיועד לכל סוגי המשטחים – המטאטאים החשמליים ניתנים להפעלה בסוגי משטח שונים, החל מהמשטח החלק במרכז קניות ועד המשטח המחוספס והייחודי במפעל תעשייתי. כך שאף לכלוך אינו נעלם מהמכונה הפועלת בעוצמה ובקצב.

איך בוחרים מטאטא חשמלי?

אחרי שבחנו את יתרונותיו של המטאטא החשמלי ושכנענו אתכם מדוע גם אתם צריכים אחד כזה, מגיע הרגע לדבר על בחירת המטאטא המתאים לכם. מדובר בהוצאה מכובדת עבור מכונה שיכולה לשרת אתכם במשך שנים ארוכות. על כן, יש צורך לבחור את המטאטא הנכון בכמה שלבים.

השלב הראשון הוא בחינת הדרישות שלכם. לאיזה צורך אתם זקוקים למטאטא? האם אתם מעוניינים לנקות שטח קטן יחסית? לשם כך תוכלו לבחור מטאטא חשמלי בעל קיבולת של 3,000 מ"ר. מנגד, אם אתם צריכים לשמור על ניקיון של מפעל תעשייתי שלם בן כמה קומות, כדאי לרכוש מטאטא חשמלי בעל קיבולת של 50,000  או אפילו 80,000 מ"ר.

בשלב השני כדאי לבחון את החברה שמספקת לכם את המטאטא. חשוב לבחור בחברה איכותית ומומלצת המציעה לכם את המטאטא הטוב ביותר בהתאם לדרישותיכם. זה הזמן לחקור קצת על החברה, לשאול על שנות הניסיון שלה בתחום ולחפש המלצות. אם יש לכם קולגות או שותפים שכבר רכשו מטאטא חשמלי, הם יכולים להמליץ על חברה טובה. כמו כן, חשוב לבדוק איזו תעודת אחריות מספקת לכם החברה והאם היא עומדת בכל תקני הבטיחות הדרושים.

בשלב השלישי כדאי לבחון את המחיר של המטאטא ולראות אם הוא מתאים לכיסכם. מטבע הדברים, כולנו אוהבים לחסוך בכסף, אך אם אנחנו מעוניינים לקבל בתמורה מוצר איכותי, עלינו להיות נכונים לשלם מעט יותר. אמת, מטאטא חשמלי הוא הוצאה לא קטנה בהתחלה, אך הוא מחזיר בהחלט את העלויות שלו, שכן מדובר בכלי ניקוי יעיל וחסכוני.

בשלב הרביעי, בהנחה שכבר בחרתם לכם את החברה המתאימה ביותר, תוכלו לבחון את המפרט של המטאטא החשמלי שלכם וללמוד כיצד להשתמש בו. אל תהססו לפנות לצוות של החברה כדי להכיר את כל השכלולים של המטאטא.

רואים אותו בכל מקום

כך קרה שהמטאטא החשמלי הוא המוצר שמשגע את המדינה. בזכות היתרונות הבולטים שלו, מדובר באחד המוצרים הנמכרים ביותר בישראל. ואכן, אין ישראלי שלא ראה ולו פעם אחת בחייו עובד הרכוב על המטאטא החשמלי ומנתב אותו לעבר המשטח. אפשר לומר בביטחון כי המטאטא המיוחד הזה הפך לחלק מהנוף הישראלי, והוא כאן כדי להישאר.

ניקוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד