י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לא רק בצפון: אטרקציות לילדים במרכז הארץ

בעוד שהצפון מתהדר בפריחה ירוקה ונחלים זורמים והדרום מתעטף בנוף מדברי קסום ובמרבדים אדומים של כלניות המושכים מטיילים מכל רחבי הארץ בעונה, דווקא מרכז הארץ הוא האזור שסובל מיחסי ציבור גרועים המדירים ממנו את המטיילים והמבקרים במועדי הבילוי המשפחתיים

לא רק בצפון: אטרקציות לילדים במרכז הארץ
אטרקציות צילום: pixsabay

למרות התדמית האורבנית והקניונים הנישאים, ניתן למצוא במרכז לא מעט אטרקציות ומקומות בילוי המתאימים לבילוי משפחתי עם הילדים, החל מפארקים רחבי ידיים ומאובזרים וכלה בשכיות חמדה טבעיות ואפילו פריחה.

בחופשים- יש איפה לבלות עם הילדים, גם במרכז:

החווה החקלאית- פתח תקווה

בלב העיר פתח תקווה, במתחם בית ספר חקלאי עירוני, שוכנת חווה חקלאית יוצאת דופן, המזמינה את המבקרים לסיור רגלי בשטחה, ומהווה מרכז לפעילות סביבתית, חיבור המבקרים לשיטות גידול שונות, יצירה בחימר של כלי קיבול וכלים מסורתיים לגידולים חקלאיים, שוק איכרים ושלל פעילויות מתחלפות.

הסיורים במקום אורכים כשעתיים, בליווי מדריכים, ומתקיימים ללא עלות. הפעילויות ורכישת המוצרים והתוצרת החקלאות בתשלום במקום.

הסיור מתאים למשפחות עם ילדים מעל גיל 10.

נדידת החולות- אשדוד

בין הדיונות של חולות אשדוד, ההולכות ומתמעטות עקב תנופת הבניה ומחיקת משאבי הטבע באזור, מציה החברה להגנת הטבע סיורים מעניינים ומהנים למשפחות, בין החולות ועצי השקמה. הסיור עוקב אחר עקבות בעלי החיים בשמורות, ושרידי הבוסתנים האחרונים, כולל למידה חווייתית והקרנה של סרט אודות האזור ואתגרי הטבע.

מומלץ להגיע בנעליים נוחות, וכן להצטייד במחצלת למנוחה, ארוחה קלה וצפייה בסרט בנוחות.

הסיור פועל בשעות אחר הצהריים בלבד, החל משעה 17:00, בתיאום מראש וללא עלות.

קטיף בעמק- עמק חפר

בין מרחבי הפרדסים בניחוח המשכר שבעמק חפר- שוכן משק גידול לפרחים ולפירות המזמין את המבקרים לחוויה משפחתית ומהנה הכוללת קטיף של כלניות ונוריות וכן של פרי הפטל בעונה.

לצד החיבור לטבע והקטיף העצמי בתוך מרבדי הפרחים המרהיבים, במקום ניתן גם להשתלב בפעילות משפחתית של חפש את המטמון. המשחק במקום נשען על משימות ידע והיכרות עם חיות הבר שבסביבה, ומשלב יכולות ניווט ועבודת צוות.

העלויות במקום שוות לכל נפש. בגין הכניסה לקטיף הפרחים אין עלות על פי משתתף, אלא עלות של 60 ₪ לכלי לאיסוף הפרחים, ולקטיף הפטל המחיר הוא לפי משקל הפרי אותו מעוניינים לקחת.

משחק חפש את המטמון במסלול משפחתי יעלה 25 ₪ למשתתף, כאשר הורים וילדים מתחת לגיל 3 ללא עלות.

פארק פרס- חולון

על פני 300 דונמים בפאתי העיר חולון משתרע פארק פרס, המציע חוויית בילוי מושלמת לשעות ארוכות. בפארק שולחנות וספסלים הנחים תחת צל עצים טבעי לצד מגוון עצום של אפשרויות בילוי ומגוון אטרקציות לכל המשפחה: מתקני שעשועים, ספורט ומתקנים אתגריים לשימוש חופשי, לונה פארק צוהל הכולל רכבת הרים, ספינת פיראטים, קרוסלה ומתקנים נוספים, מתחם החלקה על הקרח, מגרשי כדורגל מוקטנים ומתוחמים ומוזיאון הילדים חולון המפורסם המצוי אף הוא בשטח הפארק.

הכניסה לפארק והשהייה בו היא ללא עלות, וכן השימוש במתקני הפנאי.

בעבור מתקני הלונה פארק העלות היא על פי מתקן, ואילו למתחם ההחלקה על הקרח ולמוזיאון הילדים יש לרכוש כרטיסים במקום.

אטרקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד