י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עכשיו זה רשמי

נעמה יששכר הגישה בקשת חנינה בכתב ידה

שלושה ימים לאחר שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין הבטיח ליפה יששכר - אמה של נעמה יששכר ש"הכל יהיה בסדר", עורכי דינה של יששכר סיפרו כי היא הגישה לפני זמן קצר בקשת חנינה רשמית

נעמה יששכר הגישה בקשת חנינה בכתב ידה
פוטין בדמשק צילום: תקשורת הקרמלין

שלושה ימים לאחר שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין הבטיח ליפה יששכר - אמה של נעמה יששכר ש"הכל יהיה בסדר", עורכי דינה של יששכר סיפרו כי היא הגישה לפני זמן קצר בקשת חנינה רשמית.

 "נעמה קיבלה החלטה לפנות לנשיא הפדרציה הרוסית בבקשת החנינה והשחרור, וזו הוגשה על ידיה בכתב, באופן שנקבע באמצעות הנהלת בית הכלא", נכתב בבקשה. "נעמה, משפחתה ועורכי דינה מקווים להחלטה מהירה של נשיא רוסיה, בהתאם לסמכותו החוקתית, על חנינתה ושחרורה".

כזכור, דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב מסר ביום שישי האחרון כי שחרורה של נעמה יששכר - הישראלית הכלואה ברוסיה - מתעכב מכיוון שהיא לא הגישה בקשת חנינה.

לדבריו, חנינה נשיאותית יכולה להתבצע אך ורק לאחר בקשה מהנאשם. מכיוון שהיא לא הגישה בקשה כזו, לא ניתן להתחיל בדיונים על החנינה.

ממשפחתה של נעמה נמסר כי הם אינם מכירים את הטענה, וכי יתייעצו עם עורכי דינם כיצד לפעול.

ביום חמישי האחרון נערכה פגישה משותפת בין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ליפה יששכר אמה של נעמה, בה השתתפו גם ראש הממשלה בנימין נתניהו והפטריאך היווני. בפגישה הבטיח פוטין כי "הכל יהיה בסדר".

נעמה יששכר בקשת חנינה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד