י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
וגם מפרגן לנתניהו

בן כספית מודה: הקדמתי להספיד את בני גנץ

לאור ההודעה על פגישת גנץ־טראמפ, חזר בו בן כספית מהביקורת על יו"ר כחול לבן: "לקבל פגישה בלעדית ערב בחירות זה יפה" • נרשם גם פרגון לרה"מ נתניהו

בן כספית מודה: הקדמתי להספיד את בני גנץ
בן כספית צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

מה היה לינון מגל ולבן כספית להגיד בפתח תכניתם היומית ברדיו 103FM, בתום סוף שבוע סוער ובפתח שבוע סוער לא פחות? רמז: זה קשור לראש הממשלה.

כספית חזר בו מביקורת שמתח על בני גנץ בסוף השבוע, לאור העובדה כי הצליח לתאם פגישה בבית הלבן עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. "גנץ יצא בעור שיניו מהמלכודת שנתניהו הצליח לשים לו", אמר.

בן כספית הזכיר לינון מגל כי בלשכת ראש הממשלה יושב נתן אשל, "המוציא והמביא", אף שהורחק ממנה בעבר. ינון טען מנגד: "זה לא רלוונטי לתוכנית המאה", ותקף: "אתה משווה את נתניהו לגנץ? את היכולות הפוליטיות של נתניהו מול יכולות הניהול של גנץ, שאפילו בצבא התקדם כברירת מחדל? אתה משווה לי מי המוציא ומי המביא?".

כספית השיב: "אני לא מהמתפעלים - כתבתי רק ביום שישי האחרון ביקורת מאוד קשה על ההתנהלות של כחול לבן בכלל וגנץ בפרט מול יצחק אילן, ועדיין אני זוכר מה נתניהו אמר על גנץ כשהאריך את הקדנציה שלו בשנה כרמטכ"ל. אז עכשיו הוא מגדיר אותו כחסר יכולת?".

בהמשך, כמחווה של רצון טוב לראש הממשלה, בן הוסיף: "אני מוכן למנות את נתניהו לשר חוץ כל ימי חייו". כדי להרגיע את הרוחות צירף הצהרה נוספת: "אני לא נבהל מזה שנתניהו לא יהיה".

בני גנץ בן כספית ינון מגל רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד