י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
משלבים ידיים למען הניצחון

שיתוף הפעולה הסודי בין ש"ס לליכוד לקראת הבחירות הגורליות

האם זה מה שיביא את הניצחון המובהק לגוש הימין? ש"ס והליכוד משלבים ידיים באופן יוצא דופן. ל'בחדרי' נודע כי נתניהו פנה לדרעי בבקשת עזרה עם מיפוי האזורים הרדומים שתושביהם לא יצאו להצביע בבחירות האחרונות וזאת בכדי לעורר את השטח ולהשפיע עליהם | כל הפרטים

שיתוף הפעולה הסודי בין ש"ס לליכוד לקראת הבחירות הגורליות
פעילי ש"ס\פעילי ליכוד צילום: יונתן זינדל/הדס פרוש, פלאש 90

חשיפה: בשקט, מתחת לראדר התקשורתי, צוות סודי שהוקם לבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, פועל בשבועות האחרונים להקים מערך טכנולוגי שיסייע לליכוד, להוציא את כל התומכים שלהם לקלפיות בבחירות שכבר מזמן הוגדרו "קריטיות", כש'הליכוד' נעזר במערכות הטכנולוגיות של תנועת ש"ס. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מדובר בצוות ממטה ש"ס שהוקם על ידי יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי, שנועד מידי כמה ימים למפגשים עם צוות מיוחד במטה 'הליכוד', שפועל להעביר מידע על מצביעי 'הליכוד', כדי שבמפלגה יוכלו להגיע אליהם לקראת מערכת הבחירות הקרובה.

בליכוד הבינו לראשונה במערכת הבחירות כי ישנם עשרות אלפים מתומכי הליכוד, שלא יצאו לקלפי במערכת הבחירות הקודמת, כאשר את הנתון היה ניתן לראות בכך שהליכוד לא גדל למרות ההסכמים עם 'כולנו' ו'זהות'.

לקראת הבחירות, וכשראשי הליכוד הצהירו שאסור להשאיר אף לא אחד ממצביעי הליכוד בבית, הבינו במפלגה הגדולה ביותר בכנסת כי אין לה שום מידע על מצביעי הליכוד, מי הגיע לקלפיות ומי נשאר בבית כדי שידעו לפעול לפיו.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי ראש הממשלה פנה ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי וביקש את עזרתו, כדי לקבל את המידע הדרוש וזאת לאחר שבמפלגת ש"ס פיתחו בשנים האחרונות מערכות מידע טכנולוגיות ממוחשבות בעלות של מליוני שקלים, בו הם יודעים ביום הבחירות את אחוזי ההצבעה וזהות המצביעים מכל מפלגה בכל רגע נתון, כשגם במהלך יום הבחירות נתניהו נעזר בנתונים של תנועת ש"ס.

בשבועות האחרונים נועדו הנציגים משתי המפלגות והעבירו יחד את המידע, כאשר הנתונים יבואו לכדי שימוש מיד עם שובו של ראש הממשלה לישראל מביקורו המדיני, אז ירד נתניהו אל השטח ויפגוש את המצביעים בדגש על האיזורים שהביאו בש"ס שנרשמו כבעייתיים ורדומים.

בישיבת מטה ש"ס שהתכנסה אתמול (ראשון) אמר השר אריה דרעי לחברי הכנסת ולפעילים הבולטים, "יש לנו עניין שהליכוד יצליח ולכן אנחנו עוזרים להם בפיתוח הטכנולוגי ובאפליקציה. הם הופתעו מהמערכות החדשניות והעדכניות של ש"ס".

עוד נודע ל'בחדרי' כי ראש מטה הבחירות השר ישראל כץ וכן השר דודי אמסלם שיבחו את ש"ס על כך בישיבת הממשלה אתמול.

אריה דרעי בנימין נתניהו מפלגת הליכוד תנועת ש"ס בחירות לכנסת ה-23 בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד