ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שיתפו אותו בסודות הכמוסים ביותר

שלוש שנות מאסר למטפל רגשי שפגע במטופליו

המטפל הרגשי ישראל וולצר נשלח הבוקר למאסר בפועל, לאחר שפגע במטופליו באמצעות מעשים חמורים ואסורים - אחד מהם קטין | "בטחו בנאשם, חשפו בפניו את סוגר ליבם ושיתפו אותו בסודות הכמוסים ביותר"

שלוש שנות מאסר למטפל רגשי שפגע במטופליו
ראובן ישראל וולצר על רקע ביהמ"ש צילום: מרים אלסטר פלאש 90, כאן 11

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: ראובן ישראל וולצר, פסיכותרפיסט שטיפל בצעירים במסגרת ארגון "עצת נפש", נשפט היום (שני) על ידי בית משפט השלום בירושלים לשלוש שנות מאסר בפועל, לאחר שהורשע בינואר 2019 במעשים חמורים ואסורים שביצע במטופליו, במסגרת טיפולים רגשיים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

נגד ראובן ישראל וולצר הוגש כתב אישום באוקטובר 2017 על כך שניצל את מצבם הנפשי של שניים ממטופליו ואת האמון שנתנו בו, ובמקום לסייע להם פגע בגופם ובנפשם. וולצר הודה והורשע בריבוי עבירות של מעשים מגונים בהסכמה שהושגו במרמה תוך ניצול יחסי תלות.

בית המשפט השלום בירושלים קיבל את עמדת פרקליטות המחוז לפיה מעשיו של וולצר חמורים ומתעצמים לאור משך הזמן שבוצעו וריבוים. עוד נקבע כי מעשים אלה ראויים לכל גינוי והוקעה וכי בית המשפט תפקידו להוות חומת מגן מפני ביצוע עבירות שחומרתן גבוהה.

"שני הצעירים, אשר אחד מהם היה קטין, כאשר פנה לעזרתו של הנאשם, בטחו בנאשם, חשפו בפניו את סוגר ליבם ושיתפו אותו בסודות הכמוסים ביותר" אמר עו"ד אור גבאי, שניהל את התיק מטעם פרקליטות מחוז ירושלים. "הנאשם ניצל את תפקידו ואת האמון שנתנו בו המטופלים ופגע בהם במשך שנים. היום אנו מבקשים לחזק את ידי הנפגעים אשר ייאלצו לשאת עימם את השלכות הפגיעה ומקווים שהמסר שיצא היום מבית המשפט יהווה תמרור אזהרה לבל ינצלו אנשי טיפול את תפקידם ואת מצוקתם של המטופלים".

וביערת הרע מקרבך מעשים מגונים מטפל רגשי ראובן ישראל ולצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד