י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הלם ב'מבשרת'

הנפטר במקווה זופניק: איש החסד שהתפלל בכותל יום יום

הלך לעולמו איש החסד הרב אליעזר עוזר סרי ז"ל ממבשרת ציון, שבמשך עשרות שנים טבל במקווה ומתפלל בכותל המערבי | מכריו ממאנים לעכל את הבשורה ומספרים ל'בחדרי' על האיש שהלך ואיננו כי לקח אותו אלוקים

הנפטר במקווה זופניק: איש החסד שהתפלל בכותל יום יום
נר נשמה צילום: pixabay

מקרה הטביעה הפתאומי לפנות בוקר במקווה זופניק בכיכר השבת בירושלים: המנוח הרב אליעזר עוזר סרי ז"ל, בן ה-77, תושב מבשרת ציון. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכל בוקר היה יוצא מביתו בשעה 3:00, נוסע ברכבו למקווה זופניק בירושלים, שם היה טובל, ומשם היה הולך להתפלל תפילת ותיקין בכותל המערבי. הבוקר עבר אירוע לב פתאומי והוא נפטר לבית עולמו.  

המנוח ז"ל נולד בתימן, בכ"ד טבת תש"ג, לאביו רבי יחיא ז"ל. בכל יום אחרי תפילת שחרית, היה לומד עם חברותות במשך היום באזור השטיבלא'ך של מאה שערים בירושלים. 

תושבים ומכריו במבשרת ציון מספרים ל'בחדרי חרדים' על המנוח ורעייתו שתחי' ומבכים את פטירתו, שניהם אנשים צדיקים בעלי חסד, אחד התושבים ר' אריה זכריה מספר ל'בחדרי חרדים' כי המנוח ז"ל "היה איש חסד גדול והיה פעיל ממש במבשרת והפטירה שלו הכתה בהלם. היה איש צנוע בלי שום פרסום שעשה דברים גדולים ביותר ולא רצה שאף אחד ידע שהוא עושה היה בעל צדקה גדול והכל בעילום שם מבלי שיידעו. אנחנו לא מאמינים שאיבדנו אדם כזה, וה' הטוב יכפר בעדנו. אין מי שימלא את מקומו כאן". 

במבשרת ציון היה גם ממתפללי הנץ החמה כל השנה, על זה הקפיד כל יום לצד טבילה במקווה. היה אדם טהור וקדוש והכל בצניעות.  

בפעילות נמרצת של מפקד זק"א מחוז ירושלים ר' בנצי אוירינג הושג וויתור על נתיחת ובדיקת CT למנוח. ניידת משטרה הגיעה לבית הלוויות שמגר, יובא לקבר ישראל בהקדם האפשרי.

צוותי זק"א ומשטרה בשמגר הבוקר לשם הובאה מיטתו של המנוח ז"ל

משה חמד מתנדב זק"א ירושלים שטיפל בזירה סיפר הבוקר, "מדובר במקווה מים רדודים ברחוב שטראוס בעיר, אנשים שהגיעו לטבול מצאו גבר בן 77 צף במים לאחר שככה״נ טבע. כשהגעתי למקום הגבר שכב סמוך לבורות המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שהאזרחים משו אותו מהמים, צוותי מד"א ביצעו פעולות החייאה ממושכות אך בסופן נאלצו לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק"א ירושלים טיפלו בכבוד המת בגופת המנוח בזירה". 

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

זופניק מבשרת ציון אליעזר עוזר סרי מקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד