י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המחלקה מושבתת

עובדת סוציאלית הוציאה צו חירום לתינוק והותקפה בידי האב והסב

האלימות כנגד צוותים רפואיים נמשכת. שניים נעצרו בחשד לתקיפת עובדת סוציאלית אמש בבית החולים תל השומר | על פי החשד, סגרו אותה בחדר והשליכו בפניה חפץ שנשבר על הרצפה | המחלקה בה היא עובדת בסגורה היום לקבלת קהל

עובדת סוציאלית הוציאה צו חירום לתינוק והותקפה בידי האב והסב
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש / פלאש 90

אמש (ראשון) הותקפה בבית החולים תל השומר עובדת סוציאלית, כאשר הוציאה צו חירום לקיחת התינוק מרשות הוריו בבית החולים בניגוד להסכמתם. על פי החשד, האב והסב סגרו אותה בחדר, זרקו עליה חפץ שפגע לה בפנים ונשבר על הרצפה.

שוטרים שהגיעו למקום עצרו את האב (30) ואת הסב (57) והיום השניים יובאו לבית משפט השלום בתל אביב שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרם. בעקבות המקרה החמור, המחלקה לשירותים חברתיים באור יהודה תהיה סגורה לקבלת קהל היום.

ענבל חרמוני, יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, אמרה בעקבות המקרה, כי "אגף התקציבים במשרד האוצר טרם העביר את התקציב והתקנים הנדרשים להקמת מטה אבטחה לאומי לעובדים הסוציאליים ברשויות המקומיות. אנחנו קוראים לשר הרווחה הנכנס אופיר אקוניס התערב באופן מידיי במשבר האלימות נגד העו"סים. לא ניתן שימרחו אותנו יותר, אנחנו דורשים להעביר את התקציב הנדרש באופן מידיי ונכונים להחריף את המאבק באלימות".

עובדת סוציאלית אלימות כלפי נשים בית חולים שיבא תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד