ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
תלמדי היסטוריה

דרעי משיב למתקפה של שקד: "הייתה אז אמא של שבת בגן"

שר הפנים אריה דרעי התייחס היום לאיומים מצידה של איילת שקד על כך שבעקבות הקמפיין של תנועת ש"ס, שתוקף את חוסר הנאמנות של מפלגתה לנתניהו, היא תציג מסמכים המוכיחים את הקשר של ש"ס להסכם אוסלו

דרעי משיב למתקפה של שקד: "הייתה אז אמא של שבת בגן"
אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסרטון שהשיקו צוות הקמפיין של מפלגת ש"ס נגד חברי סיעת ימינה, ממשיך לעורר גלים בין ש"ס לימינה ולאחר שבכירי ימינה איימו לפרסם מסמכים המוכיחים כביכול על הקשר הישיר של ש"ס להסכם אוסלו - דרעי משיב אש.

במהלך סיור של סיעת ש"ס בבקעת הירדן, התייחס יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לדברים ואמר: "אני לא יכנס להיסטוריה אבל (בימינה א.ק.) כולם צעירים, איילת שקד שאני מעריך אותה, בתקפות אוסלו אני חושב שהיא שיחקה אמא של שבת בגן אם הייתה בגן שעשו קבלת שבת"

לדברי דרעי, "אני מציע לה שתלמד את הנתונים ותכנס לפרוטוקול של ישיבת הממשלה וישראל שבישיבת הממשלה הייתי השר היחיד בממשלה שהתנגד להסכם ורק בהוראת הרב עובדיה יוסף נמנעתי ובהסכם אוסלו ב' כל ש"ס התנגדה. אז קודם כל שאיילת שקד תלמד את ההיסטוריה".

"דבר שני אנחנו לא תוקפים את ימינה חלילה", הוסיף דרעי, "ימינה היא חלק חשוב מהגוש ואנחנו רוצים להמשיך איתם. כל המטרה של הסרטון בקמפיין היה כדי לחזק את התמיכה בראש הממשלה ולהגיד רבותי אנחנו שיזמנו את גוש הימין נמשיך לתמוך בגוש הימין".

איילת שקד אריה דרעי ש"ס הסכם אוסלו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד