י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

גדולי ישראל פתחו את מגבית החסד למען ארגון בלב אחד

גדולי ישראל שהתאספו במעונו של שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי הרימו תרומה למגבית החסד למען בניית רשת מרכזי היום של ארגון 'בלב אחד'  • הגר"ח קנייבסקי בירך באריכות ימים לכל המסייעים לקמפיין

גדולי ישראל פתחו את מגבית החסד למען ארגון בלב אחד
הכינוס בבית מרן שר התורה צילום: דוד זר

בהשתתפות גדולי ומאורי הדור נפתחה במעונות של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א המגבית המיוחדת למען בניית רשת מרכזי יום שיהוו בית לילדים מיוחדים ומוקד פעילות לבני משפחותיהם.

במעמד המיוחד השתתפו חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני שליט"א, המקובל הרב שמעון גלאי שליט"א, הרב ישראל מאיר דרוק מרבני הארגון וכן הנהלת ארגון 'בלב אחד' בראשות הר"ר דוד וייטמאן.

המגבית המיוחדת נערכת תחת הכותרת "בשבילם", ובמהלכה מתבקש הציבור הרחב להתגייס לטובת ארגון החסד 'בלב אחד' שיצא כעת בפרוייקט הקמה של רשת מרכזי יום ומשחקיות מפוארות שישמשו את הילדים המיוחדים ויעניקו להורים שעות של חסד במהלך היום, שבהן יוכלו לטפל בשאר בני המשפחה ולהכניס אווירה רגועה לבית.

רוצים לקחת חלק בעזרה להורי הילדים המיוחדים? הכנסו>>>

גדולי ישראל שמכירים מקרוב את פעילות החסד הענפה של הארגון, קוראים לציבור הרחב לסייע למגבית לטובת הפעילות החשובה של ארגון 'בלב אחד. במהלך אירוע פתיחת המגבית אמר הצדיק המקובל הרב שמעון גלאי "כשיש לך ילד מיוחד בבית זה מפריע לתפקוד של כל הילדים בבית. חז"ל אמרו כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא. זה עוזר לכל המשפחה ולכל הילדים הקב"ה ישלם להם מידה כנגד מידה שעוזרים לילדים של הקב"ה, הקב"ה יעזור לכל התורמים והמסייעים שיהיה להם רק נחת עם הצלחה בסייעתא דשמיא".

במענה לשאלת הנוכחים אמר מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי מי שיסייע למגבית ויקח על עצמו השתתפות בהקמת רשת מרכזי היום לטובת הילדים המיוחדים יזכה באריכות ימים.

עזרו לארגון 'בלב אחד' לעזור להורים ולבני המשפחות של הילדים המיוחדים. לתרומות חייגו 02-5400403

רוצים לקחת חלק בעזרה להורי הילדים המיוחדים? הכנסו>>>

בלב אחד הרב חיים קנייבסקי הרב שמעון גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד