י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא אהפוך לבוגד בזמן שנשאר לי"

אבו מאזן על טראמפ: "ערס, כלב בן כלב"

בעקבות "עסקת המאה" - אבו מאזן במתקפה חסרת תקדים על טראמפ: "כלב בן כלב, הוא לא יאיים עלי. זה איש זיפת, ערס שרוצה לכפות עלינו תכנית שאנחנו לא רוצים בה"

אבו מאזן על טראמפ: "ערס, כלב בן כלב"
רויטרס ופלאש 90

על רקע "עסקת המאה" ופגישת ראש הממשלה נתניהו עם הנשיא טראמפ, ‏דברים קשים מאוד של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לחברי הועדה המרכזית של פתח על טראמפ: "כלב בן כלב, הוא לא יאיים עליי. זה איש זיפת, ערס שרוצה לכפות עלינו תכנית שאנחנו לא רוצים בה. ממשל של כלבים". על עצמו: "בזמן שנשאר לי בחיים האלה אני לא אהפוך לבוגד".

‏אבו מאזן הוסיף, "סירבתי לדבר עם טראמפ. אמרו לי, אתה תשלם מחיר על הצעד הטפשי שלך. אני אומר לכם - אני אשא בתוצאות הסרוב, לא משנה מה יהיו. אומרים לי תגיע לפסגה עם נתניהו, חוצפה שאין כדוגמתה".

עוד אמר יו"ר הרשות הפלסטינית: "הולכים לימים קשים מאוד. נתתי למנגנוני הבטחון הוראה לא להפריע לשום צורה של מחאה ולא להגיע לאזורי העימות. תורידו את השביבה לרחוב".

את הדברים הביאה שמרית מאיר בטוויטר, שהוסיפה, "‏הדברים מובאים מפי שלושה אנשים שהיו בחדר. חשוב לפלסטינים שהדברים יצאו. הציטוטים לא טלגרמיים (לא שמעתי הקלטה), אבל מוצלבים".

עוד דווח בכאן 11, כי הועד המארגן של צעדות השיבה בעזה קרא "לכל העם הפלסטיני" לקיים פעילויות וצעדות נגד עסקת המאה ברצועה ו"בכל מקום בו נמצא העם הפלסטיני" במסגרת ימי הזעם שיחלו מחר (שלישי) ויימשכו גם ברביעי. כך נמסר בהודעה רשמית מטעם הועד.

ראש הממשלה הפלסטיני, מחמד אשתיה: "הרש"פ מסרבת לעסקת המאה, נראה שהיא הפכה לתכנית מו''מ בין נתניהו וגנץ ולא לתכנית להבאת פתרון בין ישראל והרש"פ. מדובר בתכנית שמטרתה לשמור על טראמפ מהדחה ולשמור על נתניהו מבית הכלא, היא אינה תכנית שלום למזה''ת אלא תכנית שלום פרטית למתכנניה", אמר.

אבו מאזן דונאלד טראמפ תכנית המאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד