י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת ביקורו בבלגיה ובישראל

הרבי שנלחם בתמונות החל להרכיב משקפי שמש

האדמו"ר מויז'ניץ קייאמישא לייק שמתנגד באופן נחרץ לבל יצלמו אותו - החל באחרונה להרכיב משקפיים כהות בעת שמבקרים במעונו ובמקומות שאליהם הוא מגיע 

הרבי שנלחם בתמונות החל להרכיב משקפי שמש
האדמו"ר מויז'ניץ קייאמישא לייק צילום: דוד קשת

האדמו"ר מויז'ניץ קייאמישא לייק, בנו של האדמו"ר בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ זצ"ל, שמונה אחרי פטירת אביו לממשיך בקייאמישא לייק (גיברס) שבהרי הקטסקיל, נודע כאחד האדמו"רים שמחמיר יותר מכל ששת אחיו האדמו"רים על נושא התמונות ולבל יצלמו ח"ו.  

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי, שכבר בעבר שלח מכתבים למערכות העיתונים, הולך להחריף את מאבקו כנגד התמונות והחל ללבוש בשבוע שעבר משקפי שמש כהות באירועים מסוימים שנכנסים אליו אנשים, והם סוג של משקפיים כמו שמרן הגר"ע יוסף זצ"ל היה לובש. 

בשבוע שעבר היו אצל הרבי קבוצת בחורים בישיבת בעלזא והרבי הלביש את המשקפיים בשעת הביקור, ובנוסף גם הודיע שבמקומות בהם מבקר לא ילך לבקר אצל אדמו"רים ורבנים בגלל שמצלמים אותו.

יצוין כי בעבר, כשצילמו את הרבי בקבלת קהל בקרית יואל מונרו ובעוד ביקורים אצל אדמו"רים מאז החל להוריד את המשקפיים בכלל באירועים וכיום החל להרכיב משקפי שמש כהות. 

חסידים מסבירים את הדבר שבכך שהרבי מרכיב משקפיים אחרות הרי זה כבר מכסה חלק מזיו פניו באם מצלמים אותו נגד רצונו,  ובאם יצלמו זה בעצם לא הוא ולא תמונה אמיתית שלו. 

כפי הנראה מחר (שלישי) בחתונת בן אחיינו הרבי מויז'ניץ בורו פארק יופיע הרבי מקייאמישא לייק עם המשקפיים בפעם הראשונה בציבור. בשבת פרשת בשלח -שירה ישבות באנטוורפן שבבלגיה ול'בחדרי חרדים' נודע כי כל הצלמים קיבלו בקשה שלא לבוא לצלם את ביקורו בעיר. 

בט"ו בשבט עצמו ישהה הרבי בישראל לרגל שמחת נישואי נכדו ואף יערוך את הטיש לרגל ט"ו בשבט יחד עם בן דודו האדמו"ר מויז'ניץ בקרית ויז'ניץ בבני ברק. 

קייאמישא לייק ויז'ניץ תמונות צילום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד