י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חוב של 1,000 ש"ח

הסתכסך עם מעסיקו והחליט להצית את רכבו

אדם תושב סח'נין הסתכסך עם מעסיקו והחליט להצית את רכבו, אזרחים שהבחינו בו כשהוא בשעת מעשה תפסו אותו והזעיקו את המשטרה • אתמול הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

הסתכסך עם מעסיקו והחליט להצית את רכבו
העזרים שבהם השתמש המצית צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 19.01.20 בעיר סח'נין, בסמוך לשעה 01:30 הבחינו אזרחים בחשוד מחזיק בידו בקבוק ובתוכו נוזל כשהוא בסמוך לרכב ופניו מכוסות, האזרחים שהבינו שמשהו אינו כשורה, תפסו את החשוד והזעיקו את המשטרה שעצרו את החשוד.

עם מעצר החשוד נפתחה חקירה ממנה עלה כי לחשוד (20, סח'נין) סכסוך הנוגע לחוב כספי של כ-1000 ש"ח עם מעסיקו. עוד עלה מהחקירה כי ביום האירוע, החשוד ביחד עם חברו הקטין הגיע בסמוך לרכב המתלונן במטרה להציתו כשהוא מסתיר את פניו וברשותו בקבוק עם חומר דליק ובזכות עירנות האזרחים נתפס החשוד בטרם הספיק להצית את הרכב.

מעצר החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט ואתמול הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בחיפה ע"י פרקליטות מחוז חיפה.

עבירת ההצתה נחשבת לאחת מהעבירות המסוכנות ביותר, בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש, האש עלולה מטבעה להתפשט ולכלות רכוש רב ואף לגרום לפציעות ולמוות. משטרת ישראל שמחה על שיתוף הפעולה עם האזרחים שסייע בלכידת העבריין והבאתו לדין.

סכסוך עבודה הצתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד