י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מה הוא הפיתרון האולטימטיבי לפצעי אקנה?

נערות ונשים רבות הסובלות מהופעת פצעי אקנה בדרגות שונות מוצאות עצמן נבוכות בבואן לבקש מזור לבעייתן. להלן שיטות הטיפול העיקריות לטיפול באקנה הקיימות בשוק

מה הוא הפיתרון האולטימטיבי לפצעי אקנה?

• טיפולים קוסמטיים קונבנציונלים: במקרה של עור אקנתי טיפול כזה עלול לגרום להחמרה של מצב הפצעים, והחמור מכך: הותרת סימנים וחורים מכוערים על הפנים לצמיתות.

• כדורי רואקוטן: מחקרים מדעיים מצביעים על העובדה שאצל 45% מאלו שנטלו כדורים אלו חזרה הופעת האקנה במלוא עוצמתה לאחר נטילת התרופה. בנוסף, כדורים אלו נחשבים חזקים מאוד ומלווים בתופעות לוואי קשות: יובש מסיבי בפנים ובעיניים, גירויים ורגישות בעור, כאבי ראש ועוד.

• מכשור כגון:לייזר ו/ או IPL : הטיפול באקנה במכשור זה מניב תוצאה של הרגעה קלה ביותר וזמנית וכמובן שאינו פותר את הבעיה. מחיר גבוה לטיפול לא אפקטיבי.

• מוצרי קוסמטיקה: שוק הקוסמטיקה מציע שלל מוצרים המצהירים על מיגור הפצעים. בפועל, רוב רובם של תכשירים אלו אינם יעילים כלל ואין להתפתות לרכוש אותם. במקרים מסויימים מוצרים אלו אף מגרים את בלוטות החלב ומחמירים אקנה. אין לרכוש תכשיר לעור אקנתי ללא ייעוץ אישי ומקצועי!

• רבקה זיידה, קוסמטיקאית קלינית ומנהלת 'יורו קוסמטיק מרכזים לאסתטיקה רפואית', מציגה גישה טיפולית שונה ומהפכנית לריפוי אקנה. ע"י טכניקה בלעדית ולא פולשנית שרכשה בברלין לפני כעשור, היא רושמת אינספור הצלחות בריפוי אקנה וגם הקשה ביותר. זו הסיבה שכלות ונשים רבות מכל רחבי הארץ בוחרות ביורו קוסמטיק ככתובת בטוחה בכל הנוגע לנכס היקר שלהן: עור הפנים. אם גם את סובלת מאקנה או מכל בעיה עורית, התקשרי לקו 'אסתטיקול' 03-5704415 והתחילי את השינוי המיוחל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד