י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

זעקת ההורים לילדים מיוחדים: "אי אפשר להמשיך ככה"

ההתמודדות של הורים לילדים מיוחדים, לא מסתיימת בהסעות לבית הספר ולא הופכת קלה יותר ככל שהם גדלים, הקושי רק מתגבר והסימנים ניכרים על ההורים וכל בני המשפחה • ארגון 'בלב אחד' המסייע לילדים מיוחדים ובני משפחותיהם לאורך כל השנה יוצא בקמפיין מיוחד לבניית רשת מרכזי יום לטובת רווחת הילדים והמשפחות

זעקת ההורים לילדים מיוחדים: "אי אפשר להמשיך ככה"
ההורים מתחננים לעזרה צילום: מתוך הסרטון

"לגדל ילד מיוחד זו זכות גדולה" מספרת אסתר אמא למוישי, ילד מיוחד בן 6. "אני יודעת שזו משימה קדושה וההשקעה היא לא לחינם, אבל לפעמים גם לי הכוחות נגמרים", היא אומרת בדמעות. את ההתמודדות הכמעט בלתי אפשרית של טיפול בילד מיוחד בשעות אחר הצהריים והערב, היא חווה יחד עם בעלה ושאר ילדי בני המשפחה שמשתתפים בצורה מלאה בגידולו.

עזרו לארגון 'בלב אחד' לעזור להורים ולבני המשפחות של הילדים המיוחדים. לתרומות לחצו כאן >>>

בניגוד, למה שמקובל לחשוב שההסעות למוסדות החינוך המיוחד פותרות את כל האתגרים, הרי שהאתגר האמיתי הוא דווקא כשהוא חוזר מהלימודים. "מוישי הוא נשמה גבוהה", מספרת אימו "אבל לפעמים כל כך קשה להשתלט על ההתנהגות שלו, עד שהוא לפעמים שובר דברים או הופך את כל שולחן ארוחת הערב. זה פשוט מתיש וגומר את כל הכוחות".

ארגון החסד 'בלב אחד' שלקח על עצמו את נושא הטיפול בילדים מיוחדים והתמיכה בבני משפחותיהם, מכיר מקרוב את ההתמודדות של ההורים ויצא בפרויקט הקמה של רשת מרכזי יום ומשחקיות מפוארות שישמשו את הילדים המיוחדים ויעניקו להורים שעות של חסד במהלך היום, שבהן יוכלו לטפל בשאר בני המשפחה ולהכניס אווירה רגועה לבית.

כדי להקים ולהפעיל בקרוב את מרכזי היום, שיהיו מצוידים ומאובזרים ברמה הכי גבוהה שיש, הכריזו בארגון על קמפיין גיוס שנועד לאפשר לציבור הרחב לתמוך באותם ילדים ובני משפחותיהם, ולהעניק להם כוחות להתמודדות עם האתגר המיוחד שלהם.

תחת הכותרת 'בשבילם', מתכוונים בארגון לגייס סכום כסף מכובד שיספיק להקמה ותפעול ראשוני של המרכזים, בסיוע גבירים נדיבים מחו"ל שהתחייבו להצמיד את תרומתם לסכום הכסף שייאסף מהציבור.

הילדים, ההורים, בני המשפחות והמתנדבים בארגון קוראים לקהל הרחב לפתוח את הלב, לסייע להורים שסוחבים על העול הכלכלי האדים של גידול ילדים מיוחדים זאת לצד המעמסה הנפשית הלא פשוטה.

עזרו לארגון 'בלב אחד' לעזור להורים ולבני המשפחות של הילדים המיוחדים. לתרומות לחצו כאן >>>

בלב אחד מועדונית ילדים עם צרכים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד