ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אינו כשיר לעמוד לדין"

עו"ד של המחבל ממונסי מאשים את המערכת

עורך הדין של הטרוריסט שדקר חמישה חרדים במהלך מסיבת חנוכה במונסי בביתו של האדמו"ר מקוסון פארשעיי, ביקש הערכה פדרלית לגבי הלקוח שלו, שלטענתו אינו בקו מהבריאות הנפשית

עו"ד של המחבל ממונסי מאשים את המערכת
הדוקר ממונסי צילום: באדיבות המצלם

מייקל זוסמן, עורך דינו של הטרוריסט שדקר חמישה חרדים במהלך מסיבת חנוכה במונסי בביתו של האדמו"ר מקוסון פארשעיי אומר, כי פסיכיאטר הגיע למסקנה כי גרפטון תומאס הטרוריסט, אינו כשיר לעמוד לדין.

כעת יש לתובע של ארה"ב, פרק זמן של שבועיים להגיב. תומאס לא הודה באשמת ניסיון לביצוע רצח בדקירה ה -28 בדצמבר בביתו של הרב רוטנברג במונסי.

תומאס בן ה-37 ​​מתמודד גם עם אישומי פשע שנאה פדרליים.

עורך הדין זוסמן פרסם הודעה לעיתונאים, ואמר כי הוא ביקש מבית המשפט הפדרלי, שם תומאס עומד בפני אישומי פשע שנאה, לשמור את המסמכים על מצב בריאותו של תומאס תחת פרטיות, עקב ענייני בריאות אישיים שונים.

זוסמן אמר לתקשורת בדצמבר, כי חיפוש בביתו של תומאס בוורסטבורו, שם התגורר שנתיים לפני שעבר לבית אמו בגרינווד לייק, חשף סימנים רבים של מחלות נפשיות עמוקות, כולל בקבוקים מלאים בתרופות מרשם פסיכוטרופיות שהוא לא לקח. זוסמן אמר שתומס הפסיק ליטול את התרופות האנטי-פסיכוטיות באוקטובר האחרון.

"יש לנו מישהו שיש לו דפוס מובהק של שנים עם מחלות נפש, אמא שלו קראה שוב ושוב לסיוע" אמר בדצמבר האחרון, אך לטענתו "המערכת נכשלה שוב ושוב. לתומאס היסטוריה ארוכה של מחלות נפש ואשפוזים, אך אין היסטוריה של אלימות וללא הרשעות."

מונסי פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד