י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גפני נצמד לשמאל

"נתניהו אמנם איש ימין, אבל ר"מ טוב" • צפו

חבר הכנסת משה גפני ממשיך כמו בימים האחרונים לשדר קו שמאלני ובמהלך כנס שהוא התארח בו היום, אמר כי למרות שראש הממשלה נתניהו הוא איש ימין, הוא ראש ממשלה טוב. בהמשך תקף את אביגדור ליברמן אך סיפר על יחסיו עם ח"כ עודד פורר בוועדת הכספים • צפו בתיעוד

"נתניהו אמנם איש ימין, אבל ר"מ טוב" • צפו
משה גפני בכנס TheMarker צילום: תומר אפלבאום

יו"ר דגל התורה ממשיך בקו השמאלני אותו הוא מוביל בדגש כל הימים האחרונים והוא טוען גם היום בכנס 'התאחדות יועצי המשכנתאות' כי
למרות שנתניהו הוא איש ימין, הוא ראש ממשלה טוב. כצפוי, גפני גם יוצא במתקפה חריפה כנגד יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

"אני לא אוהב התלהמות", אמר גפני בכנס, "אני לא חושב שכל דבר צריך ללכת למלחמה הוא לא מתלהם, אומנם הוא איש ימין אבל הוא... אני הרבה פעמים אומר לו בארבע עיניים וגם אמרתי את זה במליאת הכנסת - הוא ראש ממשלה טוב".

גפני התייחס גם לנושא הפלילי בו מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "הוא ראש ממשלה שאי אפשר היה להוריד אותו בקלפי ואם אי אפשר להוריד אותו בקלפי אז מנסים הרבה מאוד דברים כולל בדרך הפלילית והמשפטית. אני לא חשוב שזה קיים בעולם המערבי"

בנושא הפוליטי אמר גפני, כי "מפריע לי הקיפאון. המציאות שאנחנו לא יכולים לעשות כלום. מישהו החליט שהוא עושה פעם ועוד פעם, ועוד פעם וגם פעם רביעית בחירות. הוא החליט שהוא לא רוצה את נתניהו ויהי מה. אני לא חסיד של נתניהו, אבל הציבור המסורתי נמצא בימין, אנחנו 30 שנה הולכים עם הימין".

"אני רוצה מדינה יהודית, מדינה דמוקרטית זה חשוב לי. לצערי זה הולך ומתכרסם כל הזמן. אבל זה מה שאני רוצה, מה לעשות, אני פרימיטיבי ומיושן. אצלי מה שהיה לפני עשר שנים זה גם עכשיו תופס. המציאות היא שנתניהו ראש ממשלה טוב, מבלי להיות חסיד שלו, יש דברים שהוא לא טוב - חצי המדינה חסידה שלו חוץ ממני, חצי מדינה לא. הרבה אנשים שונאים אותו".

גפני התייחס גם לנושא החסינות ותקף את ישראל ביתנו: "עכשיו יש את הסיפור של החסינות, מפלגה שחלקם נמצאים בבתי סוהר, מי שהיה שר מטעמם, סגנית שר שעומדת במשפט, הוא עצמו היה בחקירות עד אין סוף. מבקשים שזה לא יהיה בתהליך הזה של הבחירות שזה באמת דבר נורא שלא יהיה את הנושא הזה של המשפט שנעבור אל הבחירות ואז נראה מה עושים".

"ליברמן הוא הראשון שצריך לתמוך בדבר הזה - אבל הוא הצטרף לכחול לבן והוא אמר שהוא הולך להצביע בעד הסרת החסינות. לא משנה שעכשיו ביבי הסיר את זה מחוסר ברירה כנראה וויתר על החסינות ולכן אני רואה שעכשיו".

גפני תקף עוד את ישראל ביתנו ואמר, כי "עכשיו בבחירות אני רואה שיש משהו שלא הצלחתי לגלות למה הוא הולך נגדו ואנחנו החרדים מהווים בשבילי תירוץ, כל מיני שטויות כאלה שלא היה ולא נברא, שקרים על ימין ועל שמאל".

גפני הוסיף ואמר כי "עודד פורר שנמצא בוועדה אצלי, הוא מדבר נגדינו, והיו הפגנות של הפלג הירושלמי בירושלים הוא אמר שגפני ליצמן ודרעי לא מגנים את זה - הפגנות עושים ליד הבית שלי אבל לא מגנים.."

"דרך אגב בוועדה הוא ניגש אלי השבוע שעבר וזה לא בפעם הראשונה ואני משבח אותו על כך שיש את הנושא של תקציב לניירות הערך והוא אמר לי: מה שתצביע אני מצביע איתך. אני אומר את זה כאן כי אין עיתונאים כי אם אביגדור ליברמן ישמע את זה אוי ואבוי מה שיהיה עם עודד פורר".

משה גפני עודד פורר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד