י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר הגשת כתב האישום

בסביבת נתניהו תוקפים: "רדיפה אובססיבית"

לאחר היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט הגיש לבית המשפט המחוזי בבירה את כתב האישום נגד ראש הממשלה נתניהו - כשהאחרון נמצא בפסגה מדינית בארצות הברית - בסביבתו של ראש הממשלה תוקפים ואומרים כי זו ההוכחה שמדובר ב"רדיפה אובססיבית"

בסביבת נתניהו תוקפים: "רדיפה אובססיבית"
בנימין נתניהו/אביחי מנדלבליט צילום: הדס פרוש/תומר נויברג, פלאש 90

בצל ביקורו המדיני של ראש הממשלה בוושינגטון לקראת ההכרזה על תכנית המאה של הנשיא טראמפ ולאחר שהודיע כי הוא מסיר את בקשת החסינות מהכנסת, היועמ"ש מיהר והגיש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד נתניהו. בסביבתו של ראש הממשלה תוקפים "רדיפה אובססיבית".

"אם למישהו עוד היה ספק שיש פה רדיפה אובססיבית נגד ראש הממשלה נתניהו, הוא קיבל עכשיו עוד הוכחה ברורה וחדה לכך" אומרים בסביבתו של ראש הממשלה.

"הלהיטות להגיש את כתב האישום המופרך נגד ראש הממשלה היא כה גדולה" הם מבהירים, "עד שהם לא יכלו להמתין ולו יום אחד עד לסיום הפסגה ההיסטורית בוושיגנטון, מן החשובות בתולדות המדינה".

עוד אומרים מקרובי נתניהו, כי "כמה לא מפתיע שמי שנאבקו בכל כוחם להכניס את תומכת המחבלים היבא יזבק לכנסת ונתנו חוות דעת מזעזעת לטובתה, רצו בריצת אמוק להגיש כתבי אישום מופרכים נגד ראש ממשלת ישראל דווקא ביום היסטורי זה".

השר נפתלי בנט הגיב אף הוא להגשת כתב האישום ואמר: אני לא מצליח להבין מדוע הפרקליטות הזדרזה להגיש מיד כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו,
‏שעומד רגע לפני ארוע היסטורי בוושינגטון.

‏מה בער להם להשפיל את ראש הממשלה נתניהו דווקא כשהוא שם, בחו״ל, מייצג את כולנו, כלל אזרחי ישראל?
אמנם ראש הממשלה נתניהו ואני חלוקים בדברים מסוימים ואף עומדים בראש שתי מפלגות מתחרות,
‏אך הוא ראש הממשלה של כולנו וכבודו הוא הכבוד של מדינת ישראל כולה.

אביחי מנדלבליט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד