י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מאות חרדים צפויים להגיע

מטורף: 175,000 תומכי טראמפ מנסים להיכנס למקום עם 7,500 מקומות בלבד

למעלה מ-175,000 תומכי טראמפ מנסים להירשם לכנס בחירות, אך האולם מכיל 7,500 מקומות בלבד • עשרות מסכי ענק יוקמו בחוץ עבור למעלה ממאה ושבעים אלף התומכים שלא יוכלו להיכנס • צפו בתיעוד

מטורף: 175,000 תומכי טראמפ מנסים להיכנס למקום עם 7,500 מקומות בלבד
עשרות אלפי התומכים מחוץ למקום האירוע צילום: צילום מסך

שיא מטורף של למעלה מ-175,000 כרטיסים שתומכי טראמפ ניסו להשיג לכנס בחירות שבו יגיע הנשיא דונלד טראמפ בווילווד, ניו ג'רזי היום (שלישי) בערב. זה שיא לכל עצרת של הנשיא טראמפ בכל מקום שהוא אי פעם היה, כך אמרה כלתו של הנשיא לארה, בראיון ברדיו היום בבוקר בארצות הברית

אבל יש בעיה אחת. מרכז הכנסים ווילדוודס מונה 7,500 מקומות, ותומכי הנשיא עומדים מחוץ למתחם מאז יום שני לפנות בוקר בקור מקפיא בתקווה להשיג מקום בפנים.

מאות חרדים מאזור לייקווד והסביבה, צפויים להשתתף בעצרת, גם אם לא יהיה מקום בפנים, תומכי הנשיא יצפו במסכי ענק מחוץ לאולם. במקום צפויים לצפות עשרות אלפים.

בינתיים, מאות אנשים התגברו על הקור, והם נשארו כל הלילה במקום רבים מהם על חוף הים הסמוך. אלפי אוהלים הוקמו במקום והתומכים קוראים ברשתות החברתיות להמשיך לבוא. "נסעתי 300 קילומטר בשביל לבוא לפה - אל תייאשו. פשוט תבוא", כתבה אחת התומכות.

טראמפ אמור לנאום בעצרת בשעה שבע בערב. הדלתות נפתחות בשעה 15:00. העצרת מתקיימת במחוז הקונגרס השני של ניו ג'רזי, המיוצג על ידי הנציג הרפובליקני ג'ף ואן דרו.

ואן דרו ערק מהמפלגה הדמוקרטית לרפובליקנית בדצמבר 2019, והתחייב ב"תמיכה מתמדת" בנשיא טראמפ.

דונאלד טראמפ כנס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד