י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אריכות ימים"

צפו בהבטחתו של שר התורה לתורמי בלב אחד

מרן שר התורה בהבטחה נדירה "אריכות ימים, עבור מי שתורם לבניית בית לילדים המיוחדים | אל תפספסו את הברכה 

צפו בהבטחתו של שר התורה לתורמי בלב אחד
הרב דרוק אצל הגר"ח קנייבסקי צילום: יח"צ

בהשתתפות גדולי ומאורי הדור נפתחה במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, המגבית המיוחדת למען בניית רשת מרכזי יום של ארגון 'בלב אחד', המרכזים יהוו בית לילדים מיוחדים ומוקד פעילות לבני משפחותיהם.

המגבית המיוחדת נערכת תחת הכותרת "בשבילם", ובמהלכה מתבקש הציבור הרחב להתגייס לטובת ארגון החסד 'בלב אחד' שיצא כעת בפרוייקט הקמה של רשת מרכזי יום ומשחקיות מפוארות שישמשו את הילדים המיוחדים ויעניקו להורים שעות של חסד במהלך היום, שבהן יוכלו לטפל בשאר בני המשפחה ולהכניס אווירה רגועה לבית.

במענה לשאלת הרב ישראל מאיר דרוק מרבני ארגון החסד 'בלב אחד' אמר מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א כי מי שיסייע למגבית ויקח על עצמו השתתפות בהקמת רשת מרכזי היום לטובת הילדים המיוחדים יזכה באריכות ימים.

ארגון החסד 'בלב אחד' שלקח על עצמו את נושא הטיפול בילדים מיוחדים והתמיכה בבני משפחותיהם, מכיר מקרוב את ההתמודדות של ההורים ויצא בפרויקט הקמה של רשת מרכזי יום ומשחקיות מפוארות שישמשו את הילדים המיוחדים ויעניקו להורים שעות של חסד במהלך היום, שבהן יוכלו לטפל בשאר בני המשפחה ולהכניס אווירה רגועה לבית.

לתרומה לחצו כאן>>

כדי להקים ולהפעיל בקרוב את מרכזי היום, שיהיו מצוידים ומאובזרים ברמה הכי גבוהה שיש, הכריזו בארגון על קמפיין גיוס שנועד לאפשר לציבור הרחב לתמוך באותם ילדים ובני משפחותיהם, ולהעניק להם כוחות להתמודדות עם האתגר המיוחד שלהם.

בארגון מתכוונים לגייס סכום כסף מכובד שיספיק להקמה ותפעול ראשוני של המרכזים, בסיוע גבירים נדיבים מחו"ל שהתחייבו להצמיד את תרומתם לסכום הכסף שייאסף מהציבור.

הילדים, ההורים, בני המשפחות והמתנדבים בארגון קוראים לקהל הרחב לפתוח את הלב, לסייע להורים שסוחבים על העול הכלכלי האדים של גידול ילדים מיוחדים זאת לצד המעמסה הנפשית הלא פשוטה.

אנא, עזרו לארגון 'בלב אחד' לעזור להורים ולבני המשפחות של הילדים המיוחדים.

הגר''ח קנייבסקי בלב אחד הרב ישראל מאיר דרוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד