כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הערכות נרחבת ב'מידות טובות' לקראת 'בין הזמנים'

רשת האופנה החרדית 'מידות טובות' תחדש את קולקציית מותגי ההלבשה וההנעלה המובילים החביבים על בני הישיבות, שיימכרו במחירים מפתיעים ובתנאי תשלום מיוחדים

הערכות נרחבת ב'מידות טובות' לקראת 'בין הזמנים'


לקראת ימי בין הזמנים והתרעננות תלמידי הישיבות לקראת 'זמן אלול' ושנת הלימודים החדשה, נערכים ברשת האופנה החרדית "מידות טובות" ומחדשים את קולקציית מותגי ההלבשה המובילים החביבים על בני הישיבות, שיימכרו במחירים מפתיעים ובתנאי תשלום מיוחדים.

רשת "מידות טובות" הפכה מזה שנים לרשת המועדפת על בני הישיבות בזכות קולקציית מותגי ההלבשה אותה מציעה הרשת, תודעת השירות הגבוהה וכמובן רמת המחירים הנוחים בשיתוף עם נציגי התתי"ם השונים.

"מידות טובות" מציעה קולקציה מושלמת: מגוון ענק של חליפות איכות ממיטב המותגים: בגיר, בלמן ועוד, מגוון נעלי יוקרה של המותגים המובילים: רוקפורט, נייקי, קנת' קול ועוד, וכן חולצות ממיטב יצרני האיכות העולמיים: טומי הילפיגר, ראלף לורן, נאוטיקה ועוד.

יצויין כי רשת 'מידות טובות' הפכה לרשת המובילה בישראל ביבוא מותגי אופנה, בזכות היקף הייבוא הבלעדי, הסכמי סחר עם יצרנים מובילים, וכמובן רמת המחירים הייחודית שהפכה אותה לרשת ההלבשה האטרקטיבית ביותר.

דיילי השירות של 'מידות טובות' עומדים לשירות בני הישיבות בסניפי הרשת: סנטר 1 ירושלים, ובסניף בני ברק, 'מגדלי שקל' רחוב הירדן 30 פינת אהרונוביץ'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד